مدیر فنی تیم‌های ملی از میزبانی قطعی تبریز در رقابت های مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس ترابیان در مورد بازدید سینک نماینده ارشد AFC از تأسیسات و سالن‌های برگزاری تبریز جهت رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، گفت: خدا را شکر در این بازدید در کل مجموعه تبریز جهت میزبانی این مسابقات تأیید شد و فقط نقصان بسیار ریزی وجود داشت که آن هم قابل برطرف شدن است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی فارس اینکه آیا تبریز واقعاً به عنوان میزبان این مسابقات شناخته شده است، گفت: بله این موضوع تمام شده و قطعاً این بازی‌ها در تبریز برگزار می‌شود. در بازدیدهای صورت گرفته توسط سینک نماینده AFC کاملاً راضی بوده و قرار شد در گزارشی که به AFC نظر خودش را می‌دهد یک نسخه از آن گزارش هم در برگشت از ایران برای ما ارسال نمایند. 

مدیر فنی تیم‌های ملی، گفت: طبق جلساتی که انجام شد مقرر گردید که کلیه بازی‌ها در سالن پورشریفی تبریز همان سالنی که در حال حاضر تیم فوتسال مس سونگون بازی می‌کند مشخص شد و محل اسکان بازیکنان هم در دو هتل تبریز و هتل گسترش در نظر گرفته و اعضای AFC هم در هتل شهریار اسکان یابند و دو سالن دیگر هم سالن علوم پزشکی و سالن میلاد هم برای تمرین در نظر گرفته شده است.

ترابیان، گفت: در این بازی‌ها یک ستادی هم به ریاست خودم و با رهنمودهای هیأت فوتبال و سازمان ورزش آذربایجان شرقی تشکیل شده که هماهنگی این مسابقات هم همه در این جلسه برگزار و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پایان در مورد وضعیت گیتی‌پسند در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، گفت: خدا را شکر که این تیم با اقتدار کامل توانست به دور بعد صعود کند. همانطور که اطلاع دارید تیم کشورمان در دور حذفی با تیم بانک بیروت باید بازی حذفی را برگزار کند و امیدوارم که در این بازی هم پیروز شوند و خود را برای سخت‌ترین بازی این دوره یعنی چونبوری تایلند که تیمی است باسرمایه و امکانات فراوان و همچنین بازیکنان نامدار بزرگی را جذب خود کرده‌اند آماده شود و انشاءالله امیدوارم با موفقیت و با جام قهرمانی این تیم به ایران بازگردد.

ارسال نظرات