رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : لرستان ۶ هزار شهید و ۱۸ هزار آزاده دارد و باید به خانواده های آنان توجه ویژه شود، مسئولین استان نباید به خانواده شهدا بی تفاوت باشند.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۴۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه در کشور بیش از ۲۲۵ هزار شهید را از اول انقلاب تاکنون تقدیم اسلام و انقلاب کرده ایم، اظهار داشت: ۱۸۰ هزار نفر از این شهدا در دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و ۱۷ هزار نفر نیز شهید ترور، مدافع حرم و مرزها بوده اند.

وی افزود :تعداد جانبازان کشور ۵۶۰ تا ۵۷۰ هزار نفر و تعداد آزادگان کشور ۴۳ هزار نفر است، ودر مجموع ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: بنیاد شهید بر اساس اساسنامه مجلس شورای اسلامی در دو حوزه رسیدگی به معیشت خانواده شهدا و ایثارگران و انجام کارهای فرهنگی برای نهادینه کردین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ایجاد شده است،

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در رابطه با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه و توجه به جامعه ایثارگری و جانبازان و خانواده شهدا تاکید داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در سفر خود به لرستان شاهد گله مند بودن برخی از خانواده های شهدا و ایثارگران در رابطه با عدم توجه برخی دستگاه ها به آنها بودیم، خاطر نشان کرد: گله مند بودند که جواب نامه آنها را نمی دهید و به کارهای آن ها رسیدگی نمی شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: لرستان ۶ هزار شهید و ۱۸ هزار آزاده دارد و باید به خانواده های آنان توجه ویژه شود، مسئولین استان نباید به خانواده شهدا بی تفاوت باشند.

ارسال نظرات