خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی ناجا در آیین معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی:
فرمانده مرزبانی ناجا در آیین معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه مرزبانان دارای عرق ملی و دینی هستند، گفت: شعار مرزبان، شعار رهبری؛ من انقلابی ام بوده و همه امورش انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۴۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرتیپ پاسدار قاسم رضایی افزود: مرزبانی جایگاه ملی دارد و مال ملت است و مرزبانان با روحیه انقلابی آماده دفاع از هشت هزار و 755 کیلومتر مرز جغرافیایی و فراتر از آن هستند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در مرز همچنان ادامه درد، اظهار داشت: مرزبانان در حراست از این هشت هزار و 755 کیلومتر، دمای 50درجه بالای صفر تابستان و 30درجه زیر صفر زمستان را تحمل می کنند چراکه برای آن ها حراست از گنج طلا یا وجبی از خاک کشورمان فرقی ندارد.

سردار رضایی تاکید کرد: مردم در این هشت هزار و 755 کیلومتر مرز جغرافیایی هم حق دارند و هم وظیفه تا بدانند علیرغم مشکلات و فتنه های منطقه چگونه این امنیت حاصل شده است.

وی تصریح کرد: همه روزه در مرز درگیری وجود دارد و تهدیدهای فراوانی به خصوص در مرز جنوب شرق وجود دارد ولی عده ای ناآگاهانه این همه تلاش مرزبانان را در دفاع از قاچاقچیان به عنوان کوله بر درست نیست زیر سوال ببرند.

فرمانده مرزبانی ناجا اضافه کرد: مرزهای ما علیرغم شیطنت استکبار دارای امنیت بالا و قابل قبولی است و این ناشی از عنایت خدا و تلاش مرزبانان و همکاری نیروهای مسلح و مردم منطقه مرزنشین بوده که همیشه پشتیبان مرزبانان هستند.

رضایی در بخش دیگر سخنان خود به سالروز عملیات مرصاد و رشادت شهدا نیز اشاره و بیان کرد: هرچه از شهدا یاد کنیم برکات زیادی دارد چراکه هرچه داریم از آن ها داریم و از آن ها می خواهیم یاریگرمان باشند و عملیات مرصاد نیز هدیه ای از آن ها برای امنیت کشور است.

 

این آیین در سالن اداره کل استاندار آذربایجان شرقی برگزار و در آن با قدردانی از تلاش های محمدعلی بختیاری فرمانده سابق مرزبانی آذربایجان شرقی، محمدعلی طاهری به عنوان فرمانده جدید مرزبانی این استان معرفی شد.

ارسال نظرات