فرمانده سپاه اسکو خبر داد؛

عصر جمعه اسکو با ورود شهدای گمنام به این شهرستان عطرآگین می شود

فرمانده سپاه اسکو گفت: این شهرستان به ویژه شهر ایلخچی عصر جمعه این هفته با ورود شهدای گمنام به این شهرستان حال و هوای معنوی می یابد.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۵۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری ورود شهدا و تشییع آن ها اظهار کرد: کارهای مقدماتی تشییع و تدفین دو شهید گمنام از هفته‌های گذشته آغاز و روز جمعه ششم مرداد شاهد برگزاری این مراسم باشکوه در شهر ایلخچی شهرستان اسکو خواهیم بود.

وی افزود: مراسم استقبال مردمی از پیکر این شهدا از ساعت شش عصر همزمان با ورود کاروان خادمان امام رضا(ع) به میدان امام حسین(ع) شهر ایلخچی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه اسکو در ادامه با بیان اینکه مراسمات مختلفی همزمان با دهه کرامت در این شهرستان برگزار خواهد شد ابراز داشت: مراسم شبی با شهدا روز جمعه ششم مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولی عصر(عج) شهر ایلخچی برگزار خواهد شد.

رشیدی در ادامه با بیان اینکه در شهرهای اسکو و سهند نیز مراسماتی با حضور پیکر این دو شهید گمنام برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا روز یکشنبه از ساعت شش عصر از مسجد ولی عصر(عج) به پارک شقایق شهر ایلخچی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار