خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به نقش سپاه در تامین امنیت کشور گفت: حساسیت ها و تحریم های اعمال شده علیه سپاه توسط آمریکا و صهیونیسم جهانی به دلیل هراس از نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۷۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: تحریم ها و تهدید ها بر ضد نظام جمهوری اسلامی به واسطه هراس نظام سلطه از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی و نقش تعیین کننده آن در تحولات منطقه است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با تجربه قدرت و اقتدار سپاه به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی در منطقه، درصدد تحریم ها و تهدیدهای پوچ برآمده است.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: هم اکنون سپاه بیش از هر زمانی از لحاظ اعتقادی، معنوی، توان نظامی و دفاعی، آمادگی دفاع از نظام و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی در برابر تمامی تهدیدهاست.

وی گفت: امروز قرارگاه سازندگی سپاه و بسیج نقطه اتکای نظام اسلامی در برابر تحریم ها بوده لیکن فعالیت های سپاه در عرصه سازندگی و عمران کشور نه برای کسب سود بلکه برای عمران و آبادانی کشور است.

حجت الاسلام کاملی فر افزود: امروز به برکت نیروهای مسلح و مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب، کشورمان از امنیت پایداری برخوردار بوده و از دل تهدیدها، فرصت های بزرگی برای نظام اسلامی پدید آمده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این آیین گفت: سپاه به عنوان شجره طیبه مایه هراس سران نظام سلطه و صهونیست ها در دنیاست.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: عناوین، سمت ها و القاب نباید موجب غرور و فریب خود شود بلکه باید در راه خدا، جهاد و خدمت صادقانه انجام دهیم.

وی اضافه کرد: همه خدمات و جهاد در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید در مسیر رضای الهی و در راستای خدمت به جامعه باشد.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه قدردانی و حجت الاسلام رحیم علی طالعی به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی شد.

ارسال نظرات