شهردار تبریز از دومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری رضوان بازدید کرد

شهردار تبریز با حضور در محل پارک بانوان شهرک امام از دومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری رضوان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۸۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تبریز، صادق نجفی در بازدید از دومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری رضوان بر اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه‌ روشی موثر برای حمایت از صنایع دستی منطقه، معرفی فرهنگ بومی و جذب گردشگر است. 

وی با اشاره به نزدیکی برگزاری برنامه تبریز 2018 و همدلی و تلاش تمامی ارگانها و سازمانهای دخیل در اجرای این طرح، گفت: تمامی ادارات عضو دبیرخانه تبریز 2018 تلاش می کنند با تقسیم کار و برنامه ریزیهای کارشناسی ضمن آموزش تمام اقشار و مشاغل مرتبط و فرهنگسازی صحیح کهن شهر تبریز را به بهترین شکل معرفی کنند.

دومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی، هنری و غذایی رضوان از 25 تیر تا 5 مرداد سالجاری از ساعت 10 تا 20 در محل فضای سرپوشیده موزه فوتبال آذربایجان در پارک رضوان شهرک امام برگزار شده و به دلیل استقبال و تقاضای بالای مردم هنردوست و گردشگران کهن شهر تبریز از شهردار محترم کلانشهر تبریز تا پنج شنبه 12 مرداد ماه جاری تمدید شد.

در کنار این نمایشگاه خدمات گریم کودکان، ارائه غذاهای سنتی و مسابقه برای کودکان و نوجوانان و همچنین اجرا برنامه توسط گروه های هنری اجرا می گردد.

گفتنی است، شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر 7 هزار و 431 هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می شود که جمعیتی حدود 120 هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد.

این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها