خبرهای داغ:
به مناسبت دهه كرامت

5 پروژه جمعیت هلال احمر قم افتتاح شد

پنج پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر استان قم به مناسبت دهه کرامت در مناطق مختلف این استان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۹۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پنج پروژه جمعیت هلال احمر استان قم به مناسبت دهه کرامت به صورت ویدئو کنفرانس توسط مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و سید مهدی صادقی استاندار قم افتتاح شد.

نخستین طرح افتتاح شده پایگاه امدادرسانی مسجد مقدس جمکران بود که فعالیت آن از امروز آغاز شد و نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته در این پایگاه به زائران مسجد جمکران و حادثه‌دیدگان کوهستان امدادرسانی خواهند کرد پایگاه جمعیت هلال احمر استان قم در کنار مسجد مقدس جمکران واقع است.

همچنین دو سوله امدادی جمعیت هلال احمر استان قم به افتتاح رسید که تجهیزات امدادی در این انبارها دپو شده است.

مرکز آموزشی تخصصی جمعیت هلال احمر استان قم و مرکز استاندارد نگهداری سگ‌های جستجوگر از دیگر طرح‌های دیگر افتتاح شده بود که این طرح‌ در پایگاه این جمعیت واقع در اتوبان قم تهران احداث شد.

افتتاح داروخانه جمعیت هلال احمر استان قم از برنامه‌های دیگر این جمعیت در دهه کرامت بود که هدف از افتتاح این داروخانه حفظ کرامت بیماران است که از ساعت 8 صبح تا 22 به مردم استان قم خدمت‌رسانی می‌کند.

مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده جمعیت هلال احمر استان قم در دهه کرامت حدود 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

همچنین امروز مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان اداری جمعیت هلال احمر استان قم در بلوار 75 متری عماریاسر برگزار شد. این ساختمان در نظر است در آینده نزدیک برای مدیریت بحران در استان به بهره‌برداری برسد.
ارسال نظرات