پژوهشگاه مطالعات راهبردی فلسطین بیانیه‌ای را در حمایت از اشغال مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی صادر کرده‌است
کد خبر: ۸۸۹۳۱۰۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری بسیج، پژوهشگاه مطالعات راهبردی فلسطین بیانیه‌ای را در حمایت از اشغال مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

صهیونیستها بار دیگر نیت پلیدشان در تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را به مرحله اجرا گذاشتند و به بهانه انجام عملیات استشهادی در بیت المقدس ، دست به بازرسی بدنی همه نماز گزاران فلسطینی و نصب گیت های فلزی در ورودی مسجد القصی زدند . بی تردید این اقدام نه به خودی خود ، که بدلیل تلاش برای اسلام زدایی از مسجد الاقصی و حذف تدریجی نمادهای اسلامی و جلوگیری از ورود همیشگی مسلمانان به این قبله اول مسلمانان اهمیت دارد . اقدامی که بارها از طرق گوناگون مانند حفر تونل در زیر مسجد الاقصی و سعی در نابود کردن نمادهای اسلامی در این مکان مقدس پیگیری شده است . غافل از آنکه ملت فلسطین و عموم مردم آزادیخواه جهان اسلام بیدار تر از آنند که با این اقدامات ، بهراسند و پا پس بکشند .

جوانان فلسطینی با اعتراضات شدید خود و با برگزاری نماز خارج از مسجد الاقصی ، نشان دادند که با این اقدامات مذبوحانه عقب نشینی نمی کنند و تن به خواسته های پلید صهیونیستها نمی دهند . آنان حاضرند در این راه خون خود را اعطا کنند و از جان خویش بگذرند و در نهایت هم شاهد آن بودیم که این صهیونیستها بودند که ناچار به عقب نشینی شدند تا از خشم بی امان امت اسلامی و در نوک پیکان، آن ملت فلسطین در امان بمانند. امروز ملت فلسطین راه رسیدن به آرمان بلند آزادی همیشگی قدس شریف را آموخته است و می داند که جز راه اصیل مقاومت ، راه دیگری در پیش ندارد .

ملت همیشه در صحنه ایران و به نمایندگی از آن پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین، ضمن اعلام حمایت کامل خود از مردم قهرمان فلسطین و بالخصوص جوانان سرافراز و مقاوم آن ، بار دیگر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در پایمال کردن حقوق حقه ملت فلسطین را محکوم کرده و ضمن اعلام انزجار از توطئه های خبیثانه این رِژیم غاصب در یهودی سازی مسجد الاقصی ، اعلام می کند که تا آخر دست از حمایت از آرمان آزادسازی کل سرزمین مقدس فلسطین نخواهد کشید .

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

ارسال نظرات