راوی دفاع مقدس:

اردوهای راهیان نور منتقل کننده فرهنگ ایثار به نسل امروز

راوی دفاع مقدس بابیان اینکه شناخت ارزش های دفاع مقدس در تحقق و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی اثرگذار است، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور فرهنگ ایثار را به نسل کنونی منتقل می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۰۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
زمانی یکی از راویان دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار اعزامی سپاه استان سمنان به اردوی راهیان نور غرب کشور در یادمان مرصاد اظهار داشت: هدف تبیین اندیشه های عرصه سخت در دوران جنگ نرم از جمله اهداف برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور با حضور فرزندان افسران جنگ سخت دیروز و افسران جنگ نرم امروز است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آرمان های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل حاضر را از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور عنوان کرد.

این راوی دفاع مقدس در حالی که در ارتفاعات بازی دراز در مناطق عملیاتی غرب کشور ایستاده بود، گفت: هم اکنون در محل قدمگاه شهیدان بزرگواری هستیم که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا همه ما امروز با غرور و صلابت و با طیب خاطر و امنیتی مقتدرانه در این مکان بایستیم و از آن رشادتها بگوییم و آن را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

زمانی با تأکید بر اینکه تداوم و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی از دیگر اهداف مهم برگزاری راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای بزرگوارمان است، تأکید کرد: باید این انتقال فرهنگ یعنی ایثار و شهادت از نسل گذشته به نسل حاضر برای استحکام و تداوم آرمانهای انقلاب صورت گیرد.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را با حضور دانش آموزان و دانشجویان در مناطق عملیاتی را از مهمترین شاخصه های به فراموشی نسپردن فرهنگ جهاد و شهادت عنوان کرد.

بر اساس این گزارش؛ تعداد 197 نفر از دانش آموزان استان سمنان از شهرستان های شاهرود، دامغان، سمنان، سرخه وگرمسار به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور و یادمان های شهدا دیدن کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار