جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جمهوری اسلامی زیر پرچم ولایت فقیه اداره می‌شود و تنها دلیل قدرت کشور، مدیریت ولایت فقیه است که با وجود دشمنی‌ها و سختی، توانسته‌اند تهدیدها را به فرصت برای کشور تبدیل کنند.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۶۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در مراسم نخستین سالگرد شهید مقاومت استان البرز که در سالن همایش شهیدان نژادفلاح برگزار شد، گفت: قدردانی از خانواده‌های شهدا توفیقی است که همزمان با دهه کرامت و سالروز شهادت شهید نریمانی به ما رسیده است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های شهدا این است که مهر زرین شهادت به دفتر عمرشان توسط امامان شیعیان خورده است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه کشور با اشاره به اینکه از شهادت امام حسین(ع) درس آزادگی آموخته‌ایم، اظهار داشت: شهیدان راه و رسم درست زندگی کردن و آزادگی را از سالارشان آموخته و رضایت او را سر مشق زندگی  خود قرار داده‌اند.

سردار قاآنی با بیان اینکه توجه و قدردانی از مقام والای شهدا امروز مهم و ضروری است، بیان داشت: درس گرفتن از آزادگی و اهداف شهدا روشنی راه امروز است و زندگی و آخرت ما را دستخوش تغییر سعادتمندانه می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه کشور، با اشاره به حماسه‌سازی‌های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر مبنای جنگ پایه‌ریزی نشده است اما اجازه نمی‌دهیم دشمن به عقاید، کشور و مردم ایران ظلم کند و آسیب برساند.

سردار قاآنی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم ولایت فقیه اداره می‌شود و تنها دلیل قدرت کشور، مدیریت ولایت فقیه است که با وجود دشمنی‌ها و سختی توانستند تهدیدها را به فرصت برای کشور تبدیل کنند.

ارسال نظرات