فرمانده سپاه ناحیه کاشمر گفت: بیمارستان صحرایی با عنوان «مدافعان حرم» در بخش محروم کوهسرخ از توابع شهرستان کاشمر برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۲۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
سرهنگ پاسدار علیرضا سازگار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: با همت، تلاش و پیگیری دو ساله سپاه ناحیه کاشمر، بیمارستان صحرایی با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه امام رضا(ع) ، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از چهارم شهریور به مدت یک هفته در شهر ریوش بخش کوهسرخ کاشمر برپا می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان که در محل مدرسه شبانه‌روزی فاطمه الزهرا(س) شهر ریوش برپا خواهد شد از ۱۴ گروه تخصصی مشتمل بر ۵۰ نفر از پزشکان تشکیل شده و خدمات پزشکی و درمانی را به مردم ولایتمدار منطقه کوهسرخ ارائه خواهند داد.

سازگار ادامه داد: از جمله خدماتی که در این بیمارستان صحرایی انجام می‌شود می‌توان به خدمات پاراکلینیکی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، ویزیت عمومی و تخصصی، دارو، اکوی قلب، بینایی‌سنجی و دندانپزشکی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر تصریح کرد: بدین‌وسیله از عموم مردم بخش کوهسرخ به خصوص روستاییان دعوت می‌شود از این فرصت نهایت بهره را ببرند و همچنین از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و ائمه جمعه و جماعات این بخش تقاضا داریم نسبت به اطلاع‌رسانی در این مورد همکاری لازم را مبذول نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها