مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه فریمان به تشریح ویژه برنامه‌های سپاه این شهرستان در ایام دهه کرامت پرداخت.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۲۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه فریمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در این باره اظهار داشت: همزمان با دهه بابرکت کرامت، جشن میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در ۵۰ پایگاه مقاومت بسیج و مساجد سطح شهر و روستاهای فریمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین مناسبت عصر دیروز، مراسم جشن روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی حضرت معصومه(س) در محل مجتمع فرهنگی هنری شهید مطهری فریمان برگزار و از ۱۷ دانش‌آموز نخبه بسیجی در زمینه‌های علمی، قرآنی، ورزشی و فرهنگی که دارای رتبه‌های برتر کشوری و استانی بودند با اهدای جوایز تجلیل شد.

وی ابراز داشت: در این مراسم با همکاری و مساعدت خانواده‌های شهید مرندی و لعل به ۴نفر به قید قرعه کمک‌هزینه سفر به شهر مقدس قم و همچنین به ۵نفر از حاضران نیز به رسم یادبود جوایز نفیسی اهدا شد.

مسئول روابط عمومی سپاه فریمان همچنین اضافه کرد: عیادت دانش‌آموزان بسیجی از دختران معلول مرکز توانبخشی شکوفه‌های فریمان و اهدای شاخه گل و برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی فریمان در این دهه است.

گفتنی است مراسم تعویض پرچم متبرک رضوی در میدان امام رضا(ع) و جشن میلاد آن حضرت در مجموعه گردشگری سد فریمان از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه فریمان در طول دهه کرامت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها