کارآفرین زابلی عنوان کرد: به منظور ایجاد اشتغال در سطح منطقه به طور متناوب اقدام به برگزاری دوره های خیاطی و عرقیجات شده است.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۳۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
مدیر موسسه فرهنگی بیت الزهرا(س) در گفت و گو با خبر گزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان؛ ابراز کرد: با ایجاد موسسه فرهنگی بیت الزهرا با برگزاری انواع دوره های عرقیجات گیاهی برای تعدادی از بانوان اشتغال خانگی ایجاد شود و در این راه تاکنون موفقیت های بسیاری کسب شده است.
زهراحسینی ادامه داد: ایجاد کارگاه خیاطی نیز از دیگر کارهای انجام شده توسط این نوسسه بوده که در این راستا نیز تعدادی دیگر از بانوان بی سرپرست را حمایت کرده است.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های موسسه برگزاری اردوهای زیارتی داخل و برون شهری می باشد به طوری که در سال گذشته سه مرحله اعزام کاروان زیارتی به مقصد مشهد و قم انجام شده است.
حسینی تصریح کرد: ارائه مشاوره و سخنرانی به صورت فصلی در خصوص سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و موضوعات خاص بانوان با حضور در سطح روستاها از دیگر برنامه های این موسسه است.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات شایان ذکر این موسسه توزیع و کاشت پنج هزار اصله نهال در سطح روستاها با مشارکت های مردمی می باشد.
حسینی تاکید کرد: این موسسه به مناسبت دهه کرامت دو دستگاه چرخ خیاطی جهت امرارمعاش و کمک به معیشت و اقتصاد خانواده به دو بانوی هیرمندی اهدا و همچنین ۲۰۰ سبد کالا نیز از سوی موسسه بیت الزهرا(س) در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شده است.
وی در ادامه از برپایی نمایشگاه دستاوردها و تولیدات خانگی حرفه آموزان بیت الزهرا(س)در شعبه حسین آباد زابل خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت آغاز دهه کرامت با بازدید روسای اداره کار و امور اجتماعی، فنی و حرفه ای خواهران زابل و اهالی حسین آباد آغاز به کار کرد
ارسال نظرات