عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

مسئولان نظام پاسخ مناسبی به تحریم های جدید امریکا نشان دهند‎

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به مصوبه کنگره آمریکا در خصوص تحریم های جامع علیه روسیه، ایران و کره شمالی گفت: دولت، مجلس و مسئولان نظام باید پاسخ و عکس العمل مناسبی به تحریم های جدید امریکا علیه کشورمان نشان دهند.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۳۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: از مسئولان دولت، نمایندگان مجلس و شورای عالی امنیت ملی انتظار داریم در برابر این تحریم ها که نقض آشکار معاهدات بین المللی از جمله برجام بوده، واکنش نشان دهند زیراکه این قرارداد بین کشورمان و کشورهای اروپایی نیز بوده لیکن آنها به آن تاکنون پایبند بوده اند.

وی ادامه داد: این امر که آمریکا به هر بهانه ای کشورمان را تحریم کند، برای ملت ایران و جامعه جهانی قابل قبول نیست هرچند که این تحریم ها در طول سال های گذشته به نفع کشورمان شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: وجود تحریم ها در سال های گذشته، با وجود برخی مشکلات، موجب پیشرفت های علمی و فناوری در کشورمان شده که این امر مورد اذعان رسانه های غربی بوده است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به هفته آموزش فنی و حرفه ای با تاکید بر لزوم توجه خانواده ها به مهارت آموزی فرزندان در ایام تعطیلات تابستانی گفت: توجه به این امر علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، موجب یادگیری مهارت های شغلی برای آِنده خواهد شد.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: لازم است مانند ایام قدیم، برخی مهارت های کسب و کار و صنایع مختلف به جوانان و نوجوانان در قالب آموزش های فنی و حرفه ای و استاد و شاگردی آموزش داده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی ادامه داد: برگزاری نماز های جمعه در سراسر کشور پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برکات نظام مقدس اسلامی بوده است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اضافه کرد: در این روز منافقان و خائنان به کشور، اسلام و انقلاب در محاصره رزمندگان قرار گرفتند و نقشه های واهی آنان نقش برآب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار