خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اینکه امریکا به تحریم ها دامن می زند، گفت: موفقیت های اخیر جبهه مقاومت و شکست تکفیری ها هراس امریکا از ایران را برانگیخته است.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۴۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: نفوذ نظام جمهوری اسلامی و تبدیل شدن ایران به عنوان الگو از دیگر علل هراس امریکا و اعمال تحریم های جدید است.

وی تاکید کرد: امریکا با نقض برجام چهره واقعی خود را نشان داده است بنابراین باید در برابر توطئه امریکا باید وحدت خود را حفظ کرده و نشان دهیم.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید به حفظ وحدت مردم و مسئولان، دیدار چند روز گذشته فرمانده سپاه با دولتمردان را در این خصوص مثبت ارزیابی کرد.

 

خطیب نمازجمعه تبریز اظهار داشت: با توجه به منشا اصلی شکست‌های زنجیره‌ای امریکا و اراده پولادین ملت‌ها برای داشتن استقلال و رهایی از سلطه مشرکان، باید جبهه مقاومت همه جانبه حمایت شود.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: تکیه بر توانمندی‌های داخلی در راستای اقتصادمقاومتی، روشنگری و افشای چهره واقعی استبداد و عامل اصلی فتنه و افزایش آگاهی مردم نسبت به اهداف جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی، راه مقابله با استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تحریم های جدید علیه کشورمان، اضافه کرد: تحریم موشک‌های بالستیک به معنای تحریم‌های اضافی علیه اشخاصی که در توسعه ایران مشارکت دارند، تحریم‌های جدید تروریستی علیه سپاه پاسداران و بلوکه کردن دارایی‌های سپاه و افرادی که با سپاه در ارتباط هستند از جمله تحریم‌های جدید است.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود به بستان درهای مسجد الاقصی به روی مسلمانان، افزود: ژیم صهیونیستی ضمن بستن دهای مسجد الاقصی حتی اقامه نماز در داخل این مسجد را ممنوع کرده که این تصمیم موجب برانگیخته شدن خشم مردم فلسطین شده و در جریان اعتراض آن ها به این اقدام رژیم صهیونیستی چند فلسطینی شهید و چند نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: اسرائیل برای فرار از بحران به وجود آمده در قدس تلاش می کند با کشورهای عربی درباره قدس گفت و گو و انتفاضه را خاموش کند و از طرفی بدنبال عادی سازی روابط خود با کشورهای عربی مسلمان است.
که نباید کشورهای عربی و اسلامی در زمین رژیم صهیونیستی بازی کنند.

ارسال نظرات