امام جمعه موقت اراک گفت: از مسئولین می خواهیم با قدرت، شجاعت و بصیرت در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کنند و قاطعانه در برابر آمریکا از خود مقاومت نشان بدهند.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۶۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور امام جمعه موقت اراک در آئین عبادی سیاسی این هفته جمعه اراک ضمن با اشاره به کنگره عظیم حج گفت: فواید حج تنها برای حج‌گزاران نیست بلکه برای همه انسان‌ها در شرق و غرب کره زمین است.

وی افزود: در فضاهای مجازی متاسفانه در یک ماه گذشته موج تخریبی زیادی در فضای مجازی نسبت به اعزام حجاج صورت گرفته است که این کم لطفی این افراد در قبال نرفتن به حج به هیچ وجه قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: در حج می توانیم اصول اساسی خود را به کل دنیای اسلام و عالم بشریت بفهمانیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با اشاره به جایگاه کرامت در سطح جامعه گفت: انسان در هر مقطعی از عمر باید همواره خود را ارزیابی کرده و برای رسیدن به قله‌های عزت و کرامت برنامه‌ریزی داشته باشد.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: فشارهای کشورهای مستکبر علیه جهان اسلام امروز بیش از گذشته شده است و در سراسر جهان، دشمنان اسلام شمشیر را از رو برای مقابله با اسلام بسته اند.

وی با اشاره به محاصره مسجد الاقصی توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی و مقاومت ملت فلسطین در مقابل این اقدام آنان گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با نثار جان خود در حال نبرد هستند و به خواست خداوند پیروزی‌های بزرگ برای جهان اسلام نزدیک است.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی نماز پرفیض جمعه در 900 نقطه از کشور اقامه می‌شود.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: نماز جمعه در واقع کانون عبودیت الله، بصیرت افزایی عمومی، تجلی‌گاه اخوت، مهربانی، همدردی و تبادل نظر در بین آحاد مردم است.

وی نمازجمعه را پایگاه مطالبه‌گری و روشنگری دانست و افزود: دشمنان ما نسبت به نمازجمعه کینه‌ورزی می کنند و اگر این نمازجمعه دارای اهمیت نبود هیچگاه دشمنان ما 5 نفر از عالمان جمهوری اسلامی را در محراب و تریبون نمازجمعه به شهادت نمی رساندند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها به صراحت اذعان کرده‌اند که تحریم‌های جدید که با اکثریت آرا تصویب شد، بزرگترین و گسترده ترین تحریم‌ها در طول تاریخ به شمار می رود. ولی متاسفانه برخی مسئولان در داخل اعتقاد دارند که ما باید به سراغ آمریکا برویم و مذاکره کنیم.

امام جمعه موقت شهر اراک تصریح کرد: هدف آمریکا از دشمنی با ملت ایران براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ولی بایستی نسبت به ساده‌لوحی برخی مسئولان تاسف خورد که چرا با این حجم جنایت و بدعهدی آمریکا در حق ملت ایران، هنوز هم به آمریکا خوشبین هستند.

وی افزود: از مسئولین می خواهیم با قدرت، شجاعت و بصیرت در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کنند و قاطعانه در برابر آمریکا از خود مقاومت نشان بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات