اسرائيل اگر جان بگيرد به هيچ قوم و مذهبي رحم نخواهد کرد

امام جمعه فارسان گفت: رژيم غاصب اسرائيل در سايه درگيري‌هاي منطقه و جهان اسلام، جنايت‌هايش را در فلسطين به‌جايي رسانده که مانع برگزاري نمازهاي جمعه و جماعت مسلمانان در مسجدالاقصي مي‌شود زنگ خطري براي مسلمانان است.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۸۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه فارسان با اشاره به سالگرد شهادت آيت‌الله شيخ فضل‌الله نوري افزود :اينکه در قرآن و روايات سفارش به عبرت گيري از تاريخ و گذشتگان شده به معني اين است که انديشمندان دلسوز، بررسي کنند که چه عواملي پيش آمد که رهبران اصلي قيام مشروطه در برابر استبداد قاجار همچون شيخ فضل‌الله نوري و بهبهاني و ديگر بزرگان بعد از پيروزي آن نهضت توسط برخي از مدعيان مشروطه، به اعدام و شهادت رسيدند و درنهايت رضاخان پهلوي ميراث‌خوار قيام مشروطه شد که براي امروز ما درس و عبرتي بسيار آموزنده است.
 
وي تصريح کرد: اينکه رژيم غاصب اسرائيل در سايه درگيري‌هاي منطقه و جهان اسلام، جنايت‌هايش را در فلسطين به‌جايي رسانده که مانع برگزاري نمازهاي جمعه و جماعت مسلمانان در مسجدالاقصي مي‌شود زنگ خطري براي مسلمانان است که اين غده سرطاني به اولويت‌هاي دست چندم تبديل و درنهايت نقشه‌هاي شوم خود را بر منطقه عملي کند.

وي اظهار داشت: لذا دولت‌ها و ملت‌هاي مسلمان با بررسي دقيق پيشينه و انگيزه‌ها و اهداف اوليه صهيونيست‌ها، بدانند که اسرائيل اگر جان بگيرد به هيچ قوم و مذهبي رحم نخواهد کرد.
 
امام جمعه فارسان با اشاره به ديدار فرماندهان عالي‌رتبه سپاه با رياست جمهوري ابراز داشت :ديدار فرماندهان عالي‌رتبه سپاه با رئيس‌جمهور در آستانه تشکيل دولت دوازدهم، حاوي پيام يکپارچگي مسئولين اجرايي کشور با فرماندهان دفاع از انقلاب و نظام در راستاي اقتدار مضاعف نظام و اهداف بلند انقلاب تحت رهبري‌هاي مقام معظم رهبري مي‌باشد.

ارسال نظرات