امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: تصویب تحریم های جدید ظالمانه کنگره و سنای امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نشانه ادامه دشمنی آن ها بوده و ثابت کرد که قابل اعتماد نیست
کد خبر: ۸۸۹۳۳۰۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی افزود: آمریکا برای چندمین بار با وقاحت تحریم های جدید علیه کشور ما تصویب کرد که اقدام آن ها نشان داد که اعتماد به امریکا کار عاقلانه ای نیست.
وی با اشاره به کنگره هفتگی نمازجمعه و کنگره سالانه حج تمتع از آن ها به عنوان مظهر اقتدار و شکوه مسلمانان یاد و بیان کرد: شرکت در کنگره حج و نمازجمعه برای کسانی که شرایط لازم را دارند، واجب است.
حجت الاسلام رضوی شرکت در فریضه نماز جمعه و حج را لبیک عملی به خداوند عنوان کرد و ادامه داد: نماز جمعه حج فقرا و شرکت در حج مظهر اتحاد مسلمان هاست.
وی با اشاره به هفته بیمه تامین اجتماعی از آن به عنوان پشتوانه ای برای مواقع مورد لزوم یاد کرد و گفت: رسیدگی به بیمه مناطق محروم همواره باید مورد توجه مسئولان باشد.
امام جمعه بستان آباد، حملات وحشیانه صهیونیست ها به قدس شریف و شهادت و زخمی کردن عده زیادی از فلسطینیان را محکوم و اظهار کرد: تکرار این مسائل توجه مسلمانان را به مسئله فلسطین حساس تر خواهد کرد.
حجت الاسلام رضوی، وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت را عامل اقتدار و زمینه ساز پیشرفت در جامعه و موجب ناکامی دشمنان عنوان کرد.
ارسال نظرات