خبرهای داغ:
امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اینکه تجزیه کشورهای اسلامی توطئه و خواسته جدید دشمن است، تاکید کرد: باید در مقابل این حوادث و اتفاقات هوشیار بود.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۰۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه اوضاع و شرایط منطقه طوری پیچیده و به هم ریخته است که هر لحظه آبستن حوادث است، افزود: در مرزهای کشورمان و از کردستان عراق زمزمه های شیطنت آمیزی به گوش می رسد و هر قدر پیروزی ها علیه داعش قاطع تر می شود زمزمه جدایی در این منطقه بیشتر شنیده می شود.
وی با اشاره به اقدام های ترکیه یادآوری کرد: دولت این کشور دست به اقدام های ضد و نقیضی می زند که قابل تامل بوده زیرا در بحث سوریه و عراق در کنار سعودی ها قرار گرفته و در مسیر عرب ها قدم برمی دارد.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: از طرف دیگر این کشور سعی در حمایت از قطر دارد و در این موضوع مقابل عرب ها و سعودی ها ایستاده است.
خطیب نمازجمعه بناب همچنین با اشاره به کسب پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه اظهارداشت: به طور قطع قبول این پیروزی ها برای استکبار آسان نیست.
حجت الاسلام بنابی با بیان اینکه آزادسازی موصل نیز مثل آزادی خرمشهر یک معجزه تمام عیار الهی بود، اظهار کرد: این پیروزی ها در سایه پیروی از ولایت فقیه بدست آمده است.
وی ادامه داد: در اوضاع و شرایط بحرانی که دشمنان همواره نظام اسلامی را تهدید می کنند و با توجه به تحولات منطقه باید مسئولان دولتی، سیاسی و امنیتی در همه سطوح مدیریتی و ملت برای عبور از این شرایط حساس و پیچیده، هوشیاری و وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و از هرگونه تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تشکیل کابینه جدید توسط رئیس جمهوری گفت: از رئیس جمهوری انتظار می رود در انتخاب همکاران و وزیران نهایت دقت را به عمل آورد و عدل و انصاف را در معرفی کابینه مدنظر قرار دهد تا حد امکان بهانه به دست رقبای خود ندهد.
 وی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهوری انتظار می رود از تمام گروه ها در کابینه استفاده کند و این سنت حسنه را پایه گذاری کند.
ارسال نظرات