خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

دولت در مقابل تحریم‎های جدید آمریکا مقابله‎به‎مثل کند

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه هر بار که آمریکا تحریم‎های جدید علیه ایران اعمال کرد دولت و مجلس شورای اسلامی گفتند مقابله‎به‎مثل می‎کنند، گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی به مردم اعلام کنند که چه مقابله‎به‎مثلی در برابر آمریکا در نظر گرفته‎اند.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۱۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، با اشاره به سالروز فرار مفتضحانه بنی‎صدر و رجوی ملعون با لباس زنانه، اظهار کرد: ما باید از این تجربه درس بگیریم که چگونه بنی‎صدر بی‎کفایت مسؤولیت رئیس‎جمهوری را بر عهده گرفت.
وی با بیان اینکه بنی‎صدر چند خلاف بزرگ داشت که مسؤولان امروز ما باید به آن دقت کنند، تصریح کرد: دو قطبی‎سازی در حاکمیت و جامعه، اتهام‎زنی ناروا به منتقدین و اهانت به آنها، خارج کردن انقلابی‎ها از صحنه اداره کشور و حاکم کردن لیبرال‎ها به‎جای حزب‎اللهی‎ها در پیکره حاکمیت، بی‎توجهی به ارزش‎ها و تبعیت از تفکرات لیبرالی از اشتباهات و اقدامات نادرست بنی‎صدر بود.
امام جمعه بندرترکمن افتتاح نخستین سکوی ثابت ماهواره جمهوری اسلامی ایران را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: در چند روز گذشته نیز شاهد آزمایش موفق ماهواره‎بر سیمرغ بودیم که براساس استانداردهای جهان ساخته شده و قادر به رفع نیازمندی‎های کشور است که جای قدردانی دارد.
منصوری پیروزی عرسال لبنان از سیطره تروریست‎های النصره را تبریک گفت و افزود: پیروزی لبنان پس از 6 روز نبرد سخت بعد از آزادسازی موصل موجب خوشحالی است.
وی با اشاره به تحریم دوباره ایران توسط آمریکا، بیان کرد: مجلس سنای آمریکا با 413 رأی قاطع دوباره ایران را تحریم کرد این در حالی است که بعد از برجام نیز 200 فرد و نهاد ایرانی طی چند مرحله توسط کنگره و مجلس آمریکا تحریم شده بودند.
امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: هر بار که آمریکا تحریم‎های جدید علیه ایران اعمال کرد دولت و مجلس شورای اسلامی گفتند مقابله‎به‎مثل می‎کنند، حال امروز اعلام کنند در برابر تحریم‎های آمریکا چه کردند؟ چگونه مقابله‎به‎مثل کردند؟
منصوری متذکر شد: براساس ادعای برخی مسؤولان بنا بود برجام مشکلات اقتصادی، اشتغال و حتی آب خوردن مردم را حل کند و تحریم‎ها به‎واسطه آن برداشته شود اما امروز نه تنها مشکلات مردم حل نشد بلکه تحریم‎های جدیدی علیه ایران اعمال شد، با این شرایط چرا مسؤولان پاسخ قاطعی به آمریکا نمی‎دهند و به راحتی از کنار این مسأله مهم عبور کردند؟
وی تأکید کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی به مردم اعلام کنند که چه مقابله‎به‎مثلی در برابر آمریکا در نظر گرفته‎اند؟
امام جمعه بندرترکمن خاطرنشان کرد: کشور کوچک و ضعیفی مانند کره شمالی در برابر تهدید حمله هسته‎ای آمریکا واکنش نشان داد و گفت:«اگر آمریکا چنین اقدامی انجام دهد ما بدون هیچ هشداری قلب امپراطوری آمریکا را مورد حمله هسته‎ای قرار می‎دهیم و این کشور را از صحنه روزگار محو می‎کنیم»، در واقع یک کشور غیرمسلمان، کوچک و ضعیف این چنین در برابر آمریکا واکنش نشان می‎دهد و هیمنه خود را در برابر آمریکا حفظ می‎کند که این رفتار باید سرلوحه مسؤولان ما باشد.
منصوری با اشاره به نهم مردادماه سالروز جنایت وهابیت و هتک حرمت به مهمانان خداوند در مکه، توضیح داد: در حالی که حجاج در حال برائت از مشرکان، فریاد ابراهیمی و بت‎شکنی بودند وهابیت با حمله مسلحانه حجاج بی‎دفاع ایرانی را در لباس احرام و در حالی که مهمان خداوند بودند به شهادت رساندند.
وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اقدامات ستاد نماز جمعه بندرترکمن، اذعان کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان و اعطای سبد غذایی به نیازمندان، بررسی معضلات و مشکلات مختلف شهرستان به‎ویژه حوزه فرهنگ با حضور روحانیون  از جمله اقداماتی است که با کمک خیرین تهران و منطقه انجام داده‎ایم که در مجموع در طی این 6 سال به 200 نوعروس جهیزیه اعطا شده است.
امام جمعه بندرترکمن متذکر شد: سالانه دو بار سبد غذایی در بین نیازمندان بندرترکمن توزیع کردیم که هر مرحله 400 سبد غذایی را شامل شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار