خبرهای داغ:
امام جمعه هریس:

قبله نخست مسلمانان باید از تسلط صهیونیست ها خارج شود

امام جمعه هریس در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به بسته شدن درهای مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی، گفت: مسجد الااقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان باید از تسلط صهیونیست ها خارج شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۱۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی با بیان اینکه اقدامات روزهای اخیر رژیم غاصب صهیونیستی درباره مسجدالاقصی و مردم فلسطین، موجی از اعتراض در سطح جهان ایجاد کرده است، افزود: همه مسلمانان باید در زمان کنونی برای مسجدالاقصی فریاد بزنند تا انتفاضه جدیدی شکل گیرد و درهای مسجدالاقصی باز شود.
وی با تاکید به اینکه جمهوری اسلامی ایران راه حل مسئله فلسطین را وحدت و یکپارچگی گروه های مختلف فلسطینی و  ملت های اسلامی در مبارزه با رژیم صهیونیستی می داند، اظهارداشت: برای حل مسئله فلسطین باید گروه های مختلف در فلسطین در برابر صهیونیست ها وحدت و انسجام داشته باشند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به دهه اول ماه ذی القعده و دهه کرامت، این دهه را یادآور لطیف ترین علایق و مهر و وفاهای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر عنوان و بیان کرد: دهه کرامت تداعی کننده عزم، قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان است.
وی با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در ایران اظهار کرد: نماز جمعه بزرگترین دستاورد معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر به امت اسلامی است.
حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: نمازجمعه از فریضه های مهم عبادی و سیاسی است و اگر بعد سیاسی آن مورد غفلت قرار گیرد، از تاثیر اجتماعی آن در سرنوشت عمومی مردم و جهت دهی و فرهنگ سازی کاسته می شود.
وی ادامه داد: باید هم به جنبه معنوی، تربیت و تهذیب نفوس، آدم سازی و گسترش روح تقوای نمازجمعه و هم به جنبه سیاسی آن توجه شود چراکه نماز جمعه نماز اجتماع و روشنگری و آگاه سازی آحاد مردم است و بیان اخبار از آفاق عالم به مومنان و آحاد مردم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار