در حلقه صالحین شهید محمد حسین ذوالفقاری میبد بیان شد:
همزمان با دهه کرامت ومیلاد حضرت معصومه(س) حلقه صالحین شهید محمد حسین ذوالفقاری در محل مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۷۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،این حلقه که با حضور اعضای حلقه در محل مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد؛پیرامون سبک زندگی کریمه اهل بیت بحث وگفتگو شد.

سرگروه صالحین حلقه شهیدمحمد حسین ذوالفقاری ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) افزود:برای نهادینه شدن تقوا و صداقت در جامعه باید سبک زندگی حضرت معصومه (س) بررسی شود تا بتوانیم بر اساس تفکر این بزرگوار در جامعه زندگی کنیم و از دو زیستی بودن در جامعه دور شویم.

خانم اثنی عشری در ادامه اضافه نمود :حضرت معصومه (س) از جمله بانوان گرانقدر و والا مقام جهان تشيع است و مقام علمي بلندي داردچنانکه نقل شده روزي جمعي از شيعيان، به قصد ديدار حضرت موسي بن جعفر (ع) و پرسيدن پرسش هايي از ايشان، به مدينه منوره مشرف شدند. چون امام كاظم (ع) در مسافرت بود، پرسش هاي خود را به حضرت معصومه (س) كه در آن هنگام كودكي خردسال بيش نبود، تحويل دادند. فرداي آن روز براي بار ديگر به منزل امام رفتند، ولي هنوز ايشان از سفر برنگشته بود. پس به ناچار، پرسش هاي خود را باز خواستند تا در مسافرت بعدي به خدمت امام برسند، غافل از اين كه حضرت معصومه (س) جواب پرسش ها را نگاشته است. وقتي پاسخ ها را ملاحظه كردند، بسيار خوشحال شدند و پس از سپاسگزاري فراوان، شهر مدينه را ترك گفتند. از قضاي روزگار در بين راه با امام موسي بن جعفر (ع) مواجه شده، ماجراي خويش را باز گفتند. وقتي امام پاسخ پرسش ها را مطالعه كردند، سه بار فرمود: پدرش فدايش.

وی در پایان ابراز امیدواری کردکه دختران جامعه اسلامی با الهام و سرمشق گیری از سیره و روش و سبک زندگی آن حضرت بتوانند،سبک و روش زندگی دینی و الهی و ولایی داشته باشند.

لازم به ذکر است حلقه صالحین شهید ذوالفقاری یکی از حلقه های فعال پایگاه ام ابیهای حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) میبد می باشد.

ارسال نظرات