خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

کاشتن بذر در در وجود انسان با تقوا ثمر بخش است

کارشناس مذهبی با بیان اینکه در خصوص رسیدن به کمال بشر موانعی مثل دروغ گفتن، حرص، حسد، بخل، کینه و غیره وجود دارد که انسان را از تکامل و رشد باز میدارد گفت: یک عامل بسیار مهمی هست که انسان را به کمال می رساند تقواست.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۱۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام براتی امام جماعت کریمو  در جمع سربازان و پایوران سپاه ناحیه سرایان ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت ومیلاد حضرت معصومه اظهارداشت: همه مخلوقات عالم در تکامل اند و سیر رشد را دارند. انسانها هم مانند سایر موجودات در حال رشد و نمو هستند، خداوند بشر را خلق کرده و این بشر روز به روز و آن به آن در حال تکامل و نمو است.

وی با بیان اینکه کشاورز هم که بذری را می کارد این بذر در جهت تکامل  است تا محصول دهد عنوان کرد: در یک مدرسه دانش آموزانی  هستند که بعضی ها رشد می کنند و بعضی ها هم موانعی بر سر راهشان ایجاد می شود که مانع رشد و تکامل آنها می شوند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه در خصوص رسیدن به کمال بشر  موانعی مثل دروغ گفتن ، حرص، حسد، بخل، کینه و غیره وجود دارد که انسان را از تکامل و رشد باز میدارد افزود: یک عامل بسیار مهمی هست که انسان را به کمال می رساند تقواست.

حجت الاسلام براتی ادامه داد: انسان برای اینکه به کمال برسد باید تقوای الهی داشته باشد و از آنچه که موجب دوری انسان از رسیدن به کمال  وسعادت است بپرهیزد، انسان باتقوای الهی که همه امور را در خود دارد میتواند به سعادت الهی برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها