فرماندار شهرستان لنده بر لزوم پیگیری مسئولان برای شروع به کار عملیات اکتشاف نفت کوه سیاه در این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۴۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
فرماندار لنده در نشست شورای اداری شهرستان لنده که با حضور عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: بیش از 14 سال از اکتشاف نفت کوه سیاه می گذرد و به تازگی مکاتباتی با مسئولان استانی و ملی برای شروع به کار عملیات اکتشاف انجام گرفته است که انتظار داریم نماینده شهرستان که خود عضو کمیسیون انرژی مجلس است پیگیری های لازم را در این خصوص داشته باشند.
دارا کریمی نژاد افزود: متاسفانه در این سال ها از معادن فسفات، گچ طبی ،سایر معادن و ظرفیت های معدنی و گردشگری این شهرستان به درستی استفاده نشده است.
فرماندار لنده گفت:این شهرستان به عنوان شهرستان پایلود اقتصاد مقاومتی از طرف بنیاد مستضعفان انتخاب شد وبحث آمایشی سرزمین شهرستان لنده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، که مزیت های نسبی این شهرستان در حوزه های مختلف که قابلیت سرمایه گذاری دارد و باعث اشتغال پایدار و معیشت مردم می شود بررسی شود.
کریمی نژاد افزود: در حوزه های کشاورزی کاشت گیاهان دارویی در مناطق سردسیری کوه سیاه و سفید، دلی مهرجان و دلی خیار کار ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در این مناطق وجود دارد و مشارکت جمعی و فکری همه مردم و مسئولان را می طلبد تا این طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اجرایی شود.
ارسال نظرات