خبرهای داغ:
امام جمعه گیلان غرب:

افزایش نفوذ انقلاب اسلامی،علت تشدید تحریمهای ظالمانه/ماهیت اسلامی و انقلابی نظام، اساس کینه ورزی استکبار است

امام جمعه گیلانغرب گفت: امروز جایگاه عزتمند جمهوری اسلامی و افزایش نفوذ انقلاب ما باعث عصبانیت دشمنان غربی و در واقعا دلیل تشدید تحریمهای ظالمانه آنهاست.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۴۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع گیلانغرب به موضوع تحریم های غرب  و تداوم این خصومت ظالمانه  اشاره کرد و اظهار داشت:  استکبار  به سرکردیگی امریکا اساسا با ماهیت انقلاب اسلامی  عداوت دارد  چرا که  دشمنی انها نه به خود انقلاب بلکه منشعب از ماهیت اسلامی و انقلابی ان است.
 
 
وی تصریح کرد: سنگ اندازی و چالش افرینی استکبار از همان روزهای ابتدای  نمود درخت نو پای انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست طمع آنها به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و بصیرت مردمی انقلابی شکل گرفت و اکنون  که خط مقاومت و افراشته شدن علم و بیرق آزاد اندیشان مقاوم در جای جای جهان به تاسی و  الگو پذیری از انقلاب  اسلامی ایران در حال شکل گیری و نمود است آنها از این قدرت نفوذ به تنگ امده و تشدید تحریم ها را  راه مقابله با ملت ایران عزیز میدانند.

حجت الاسلام امیری افزود: اگرچه روند تنش افرینی و دشمنی غرب به سر کردگی آمریکا با ملت انقلابی ایران مقوله ای تازه و نو نیست اما ملت ما در تبیین و تحقق شعار سال و در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) باید  سعی و اهتمام لازم را در  تعالی و عینیت بخشیدند اقتصاد مقاومتی،  اقتصادی پویا و متکی به دانش و پتانسیلهای داخلی به عنوان سدی در برابر تحریم ها بکار گیرند.

 
 امام جمعه گیلانغرب همچنین به مناسبت 5 مرداد؛ روز نماز جمعه اشاره و ابراز نمود: حقیقتا نماز جمعه اکنون  باعث کینه استکبار، صهیونیست بین المللی و منافقین  است و از سویی باید گفت يكى از بركات انقلاب اسلامی، اقامه نمازجمعه است و آنرا باید بزرگترين عنايات حق تعالى بر جمهورى اسلامى ايران  دانست.

 
خطیب نماز جمعه گیلانغرب، نماز جمعه را به عنوان قرارگاه  ایمان و بصیرت   یاد کرد و افزود:  نماز جمعه  را بر مبنای  وجودی و جایگاهی ان   باید نمايشى از قدرت سياسى اجتماعى اسلام‏  و پشتوانه محكم در پيشبرد انقلاب اسلامى و عامل مؤثر و بزرگى در این عرصه به شمارآورد.

 
حجت الاسلام امیری در ادامه خطبه ها  در خصوص رسالتی که بر  عهده ائمه جمعه کشور است  نیز  گفت : ما  در  سمت و جایگاه ائمه جمعه به عنوان خادمان مردم  وظیفه داریم در راستای تحقق  آرمانهای دینی، انقلابی و اسلامی و همچنین  انجا که  مردم با محرومیت و موانع حاد در معیشت و زندگی اجتماعی و فرهنگی مواجه اند انجام مامورت نماییم.

 
وی تصریح کرد: ما نمیتوانیم در برابر محرومیت و  بیکاری مردم و مشکلات به حق انها ساکت بنشینیم  و همه مسئولان باید بدانند که موضوع گیری های  ائمه جمعه  همواره در راستای خدمت به مردم و اساس نظام و انقلاب و به منظور خدمت به خلق خداست  و طبیعتا از سر دلسوزی  وبرای  رفع موانع است و هیچ گاه کسی  قصد مچ گیری  از مسئولی را ندارد.

ارسال نظرات