خبرهای داغ:
یادداشت/علی اعظم خدابنده لو
حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو طی یادداشتی به موضوع بصیرت را مورد توجه و تاکید قرار داد.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۷۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴

أین عمار؟؟ عمارها کجایند؟؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در یادداشت حجت الاسلام خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) آمده است: در مورد بحث حاکمیت اسلامی، مقبولبت حاکم اسلام از سوی مردم می باشد ولی مشروعیت از سوی خداوند می باشد پس اگر مقبولیت از طرف مردم نداشته باشد حاکم اسلامی نمی تواند حکومت تشکیل بدهد؛ این مبحث را بعضی از افراد به استناد خطبه 92 نهج البلاغه از کلام حضرت امیرالمومنین(ع) مطرح می کنند.

این حرف مقبولیت و عدم مقبولیت از زبان کسانی مطرح می شود در ظاهر در کسوت لباس روحانیت هستند ولی سخنگوی افکار منحرف و ملحد و مفسد دنیای غرب و صهیونیستی هستند.

این عدم مقبولیت تحقق آن وقت است که وقتی مجریان حکومت الهی، احکام الهی را تعطیل و اجرا نکنند و از احکام الهی فقط نماز، روزه و مسائل ظاهری اکتفاء کنند و بصورت واضح تر بیان بکنم سکولار در جامعه رواج می دهند.

مردم را نسبت به حقیقت مسائل دینی و حکومت الهی و حاکم اسلامی عقب نگه میدارد مثل سیاست معاویه زمان حضرت علی(ع) با کسانیکه که بعد از رحلت جانسوز پیامبر اعظم اسلام مردم جامعه به دو گروه تقسیم کردند بعنوان انصار، مهاجر و از این دو قطبی مردم از سختی حکومت داری امیرالمومنین ترساندند تا مردم حقیقت حکومت حاکم اسلامی را درک و فهم نکنند اینطور می شود که عدم اقبال تحقق پیدا میکند و عدم مقبولیت محقق می شود.

أین عمار؟؟ عمارها کجایند؟؟

آن های که حقیقت دین را و حکومت اسلامی را برای مردم بیان کنند و حقیقت نسبی حکومت اسلامی در قوه مجریه و قضایی اجرا کنند آن وقت مردم حقیقت دین و حکومت اسلامی را درک می کنند و مقبولیت محقق خواهد شد.

برای این حرف عدم مقبولیت از زبان سخن گویان داخل نشین و دشمنان مطرح می شود آن هم در ایران اسلامی هنوز که هست عطر شهادت در کوچه و محله های شهرها و روستاهای ایران اسلامی می پیچد وتازه تر می شود می خواهند مردم فهیم و با شعور بالای ایران اسلامی را نسبت به حقیقت حکومت اسلامی مایوس کنند ولی حقیقت در خارج بهتر از این آقایاندرک و فهم شده دشمن خودش را فهمیده که کجا را نشانه بگیرد و چه کسانی را هدف بزند.

سخن با دوستان و دلسوزان

عمارها پیدا شوید. آن چنان مثل عمار در میدان معرکه جنگ با دشمنان سینه سپر کردند، زرهشان پشت ندارد در میدان عمل هم باید نشان داد کسانیکه در اریکه قدرت اجرائی نشسته اند و قدرت و توان دارند جلوه دادن حکومت اسلامی و احکام اسلامی را ندارند. آن را وارونه به مردم فهیم و گوش به فرمان ولی امر آگاهی می کنند آنان قانون امربه معروف و نهی از منکر را تعطیل و اجرا نمی کنند. قانون های به نفع حکومت خودشان را مصادره می کنند و قانون را به نفع خود تفسیر وتبین می کنند.

باید مثل سال های 62 طومار نفاق جمع شود و با اجرا شدن حکومت اسلامی آرامش به جامعه برگردد.


ارسال نظرات