خبرهای داغ:
از سوی معاون فرهنگی ناحیه امام حسین(ع) مطرح شد
معاون فرهنگی ناحیه بسیج امام حسین(ع) جزئیات اجرای طرح تعالی و گردشگری بوستان های قم را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۰۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲

جزئیات اجرای طرح تعالی و گردشگری بوستان ها در قم

هادی قنبریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن تشریح برنامه طرح تعالی و گردشگری بوستان هاو اماکن متبرکه اظهار داشت: این برنامه که زیرمجموعه برنامه های بومی و محلی این معاونت می باشد از سال 93 در سطح بوستان های محدوده ناحیه امام حسین(ع) در حال اجراست و هم اکنون در سطح سه بوستان شهدای اصناف واقع در بلوار 15 خرداد، معلم واقع در منطقه فرهنگیان و زیارتگاه شهدای گمنام واقع در بخش قنوات در حال اجرا می باشد.

وی افزود: این برنامه در بخش های مختلف نمایشگاهی، جنگ شادی، غرفه اقتصاد مقاومتی، غرفه مشاوره، غرفه سبک زندگی اسلامی، پرده خوانی، عروسک گردانی، سیره شهدا و برنامه های مختلف دیگر از اول تابستان سال 96 در روزهای پنج شنبه و جمعه آغاز شده است و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه می یابد.

قنبریان اضافه کرد: خانواده های بازدید کننده در بوستان ها تا کنون استقبال خوبی از این برنامه خصوصا بخشهای نمایشگاهی و برنامه های زنده داشته اند. به منظور ترویج معروفات و همزمان با نماز مغرب و عشاء نماز جماعت در محل بوستان ها برگزار می گردد که با استقبال خوبی همراه شده است.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در پایان افزود: هدف از برگزای این برنامه در سطح بوستان ها و اماکن متبرکه کاهش آسیب های اجتماعی، ترویج معروفات و اقامه نمازجماعت، غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و تفریح سالم ، ارتقاء و اصلاح رضایتمندی از سپاه و بسیج، ارتقاء و اصلاح سبک زندگی ایرانی اسلامی می باشد.


ارسال نظرات