خبرهای داغ:
امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: عزت نفس در بین مسلمانان از جایگاه والایی برخوردار است و این امر با معنویات به دست می آید نه با مادیات.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۱۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، خطبه های نماز جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مردم متدین شهرستان و با امامت ملا احمد شیخی در مسجد جامع شهر تازه آباد برگزار شد.

 

در ابتدای خطبه های این هفته از نماز جمعه ملا احمد شیخی با انتقاد و گلایه از برخی از ادارات و نهادها اظهار داشت: بسیاری از این ادارات و نهادها مراسمات خود را در مسجد جامع شهرستان ثلاث باباجانی برگزار می کنند اما متاسفانه از لحاظ کمک توجه ای به آن نمی کنند.

 

وی گفت: این ادارات و ارگان ها در روستاها خدمات زیادی به مساجد ارائه داده اند که در جای خود قابل تقدیر و تشکر است اما اولویت اصلی شهرستان مسجد جامع است که نماد شهرستان و محل برگزار تمامی مراسمات مهم است.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت: اسلام دین کرامت ، شخصیت و عزت نفس است .

 

وی بیان داشت: عزت نفس در بین مسلمانان از جایگاه والای برخوردار است و در این بین تنها راه باید کسب عزت نفس از طریق معنویات باشد.

 

ملا احمد شیخی با اشاره به مسلمانان صدر اسلام گفت: مسلمانان در صدر اسلام علارغم فقر مالی دارای عزت نفس هیبت بوده اند و هرگز مادیات و طمع دنیایی آنها را از راه خود باز نداشته است و آنها را ذلیل نکردند.

 

ماموستا شیخی افزود: مسلمانان باید به دنبال به دست آوردن درجات و امتیازات معنوی باشند نه به دنبال به دست آوردن مادیات به هر قیمتی که شخصیت آنها زیر سوال برود.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با ذکر احادیثی بیان داشت: پیامبران و اصحابه گرانقدر در زمان ها و شرایط گوناگون در برابر فتنه مادیات ایستادگی کرده اند و هرگز آن معنویات خود را از دست نداده اند و با تمام وجود تمامی اعمالشان برای خدا و رضای باری تعالی بوده است .

ارسال نظرات