پیاده روی بزرگ خانوادگی شهرستان شاهرود در بزرگراه امام خمینی(ره) شاهرود بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۴۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پیاده روی بزرگ خانوادگی شهرستان شاهرود با حضور گسترده جوانداده های شاهرودی از مجتمع تفریحی دالاهو بزرگراه امام خمینی(ره) جاده شاهرود به سمت بسطام به مسافت شش کیلومتر تا میدان امامزاده محمد بسطام برگزار شد.

در این پیاده روی بزرگ خانوادگی که اقشار مختلف مردم و مسئلین حضور داشتند در پالیان به قید قرعه جوایزی از جمله پراید وانت، دوچرخه، سکه و کارت هدیه به شرکت کنندگان اهدا شد.

این مراسم که به صورت زنده از شبکه استانی سمنان و سوم سیما در راستای برنامه نشاط و زندگی برگزار شد، برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی اجرا شد که با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.

یعقوبیان شهردار بسطام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بسطام با اشاره به اهداف این همایش بزرگ گفت: این همایش در راستای نشاط اجتماعی برگزار شد که کار خوبی است که در کشور انجام و باعث نشاط اجتماعی در مردم و جامعه می شود.

وی افزود: ما با برگزاری این همایش ها نشاط را در جامعه و خانواده ها ترویج می دهیم، و از همکاری اداره ورزش جوانان شهرستان و بخش بسطام و  فرمانداری ویژه شهرستان و بخشداری و شورای اسلامی شهر بسطام تشکر می کنم.

استیری بخشدار بسطام نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بسطام بیان کرد: امروز شاهد حضور چشمگیر مردم بسطام و شاهرود در این همایش بودیم و اینگونه حرکات و همایش ها با هدف نهادینه کردن ورزش در خانواده انجام می شود و شاهد استقبال خوب مردم نیز هستیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم ورزش همگانی و خانوادگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در خانواده ها مورد توجه و اصل قرار بگیرد و از عوامل برگزاری به خصوص شهرداری بسطام، فرمانداری شهرستان، اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان و بخش و مردم عزیز که از ابتدای صبح محفل ما را نورانی کردند تشکر و قدردانی دارم.

فرزانه حاج حسنی عضو هیئت دوچرخه سواری استان سمنان نیز در گفت و گویی با تقدیر و تشکر از رئیس تربیت بدنی بسطام و هیئت دوچرخه سواری استان که زحمت بسیار کشیدند افزود: از گروه دوچرخه سواری بانوان که زیر نظر خودم هستند و در مدت 5 روز زحمت توزیع بلیط و پخش آن را از ساعت 8 صبح تا 12 شب متحمل شدند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: خانم ها زهرالسادات رضوانی، مهلا و فاطمه حاج حسنی در توزیع بلیط در بزرگراه امام خمینی(ره)، میدان مطلبی و میدان امامزاده محمد بسطام حضور داشتند و مریم عباسی و خواهران غیاث الدین که زحمات فراوانی برای برگزاری این همایش کشیدند تشکر و قدردانی دارم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها