مرکز جامع سلامت محمدآباد با مساحت یک‌هزار و ۴۰ متر مربع در مرکز بخش شهر فریم با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۶۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جهانبخش عشوری بخشدار منطقه دودانگه ساری اظهار کرد:از بهره برداری مرکز جامع سلامت محمدآباد در دولت تدبیر تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت : منطقه دودانگه شامل ۵۵ روستا و یک شهر است که با توجه به حضور مردم در روستاها ضرورت ایجاد مرکز جامع سلامت احساس می‌شد.

وی افزود: با توجه به مسافت طولانی با نزدیک‌ترین بیمارستان و مرکز درمانی بسیاری از بیماران به‌دلیل نبود امکانات با مشکلات بسیاری مواجه بودند که با حمایت دولت تدبیر و امید به قشر کم درآمد و پیگیری های مجدانه استان و فرماندار شهرستان ساری ساخت مرکز جامع سلامت محمدآباد در دستور کار قرار گرفت که ساخت این مرکز از اسفند ماه سال ۹۵ آغاز شده است.

این مسؤول تصریح کرد: مرکز جامع سلامت محمدآباد با مساحت یک‌هزار و ۴۰ متر مربع در مرکز بخش شهر فریم با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال در دولت در حال ساخت است.

عشوری یادآور شد: این مرکز شامل تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی و بزرگ‌ترین داروخانه شبانه‌روزی و اطاق احیا بزرگسال، کودک و آزمایشگاه حرفه‌ای، رادیولوژی، سونوگرافی و اتاق ۱۰ تخته خوابه تا پایان آبان ماه سال ۱۳۹۶ مورد بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان گفت: با توجه به حضور مردم در روستاها و فعالیت کشاورزان در اراضی منطقه لازم است هرچه سریع‌تر در ساخت این مرکز تسریع صورت گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها