خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

پیگیری خواسته های دانشجویان در اولویت برنامه های بسیج باشد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ماموریت مهم بسیج در حال حاضر در کنار حراست از ارزش های انقلاب، پیگیری مشکلات و خواسته های اقشار مختلف مردم بخصوص دانشجویان است.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۸۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

پیگیری خواسته های دانشجویان از اولویت برنامه های بسیج باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «احمد امیرآبادی» در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار داشت: جلسات و همایش های دانشجویی خوب است اما در حال حاضر نیاز اصلی این قشر فرهیخته نیست بلکه می بایست به شناسایی و پیگیری مشکلات و خواسته های آنان پرداخت و اینکه گاهی اوقات نشستن پای صحبت با کسی که مشکلات او را کلافه کرده و در پیگیری رفع مشکل او از هر جلسه و همایشی مهم تر است.

عضو هیئت ریسه مجلس شورای اسلامی افزود: بنده آماده ام در این مورد با تمام توان به شما بسیجیان کمک کنم و تا آنجا که امکانش هست در حل مشکلات فردی و اجتماعی و صنفی دانشجویان قدم بردارم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بعضی از جناح ها و خطوط سیاسی داعیه دار و نماد حمایت از جوانان شده اند که باید این فضا شکسته شود و بسیج در عین حال که نباید از ارزش های اعتقادی و انقلابی عدول کند، بایستی از حمایت همه جانبه از همه اقشار مردم مخصوصا دانشجویان در همه جای کشور حمایت نماید.

امیرآبادی با اشاره به روایت الانسان عبیدالاحسان به دانشجویان حاضر افزود: بنده آمادگی دارم تا به دعوت شما بسیجیان در محیط های دانشگاهی، کلاس های درس، خوابگاه ها جهت پیگیری مشکلات دانشجویان حضور پیدا کنم.

در این دیدار رمضانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم به بیان پاره ای از مشکلات و گزارش مختصری از برنامه های اجرایی اشاره نمود و رفع موانع رشته محل های دانشگاه آزاد را طی نامه ای خطاب به نماینده شهر قم قرائت کرد.

در ادامه، مسئول گروه جهادی شهید زین الدین به مشکلات مردم روستاهای منطقه دشت احمد اشاره و از نبود آب شرب بهداشتی مشکلات اداری و صنفی دهیار و شورای روستای چشمه شور، عدم گاز کشی به دو روستای غلام بلاغی و قاشقلا بلاغی و مشکلات فرهنگی این منطقه اشاره کرد و البته نماینده مردم قم نیز در همان جلسه طی تماس تلفنی به مطالبه مشکلات مردم این روستا ها از مسئولین استانی پرداخت و سفارشات لازم را به مسئولین حوزه آب روستایی گوشزد نمود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار