مسئول فرهنگی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و هیات همراه از اردوهای جهادی سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۲۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳


به گزارش خبرگزاری بسیچ از اردبیل،عباس نوظهور مسئول فرهنگی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در افتتاح اردوهای جهادی طرح هجرت مدرسه شهید محلاتی روستای بران سفلی از حوزه امام حسین (ع) هدف از برگزاری اردوهای جهادی را کمک و مشارکت در امر سازندگی منطقه و روستا،محرومیت زدایی و غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و دانش آموزان ذکر کرد و گفت:10 مدرسه در منطقه اصلاندوز تحت پوشش اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی قرار گرفته اند که از این بابت ناحیه اصلاندوز  اولین ناحیه در سطح استان است که اردوهای جهادی در این تعداد مدارس اجرا می شود.

محرم بنیادی فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز نیز هدف دیگر از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی دانست با اشاره به برگزاری طرح هجرت در سالیان گذشته از آمادگی کامل سپاه ناحیه عشایری برای اجرای هر چه بهتر طرح هجرت 3 با همکاری آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد.

وی گفت: امیدواریم شرکت کنندگان در این اردو ضمن مهارت آموزی و سپری نمودن اوقات فراغت خود با با کاری مفید و سازنده جهت شاداب و آماده سازی فضای مدرسه برای استفاده دانش آموزان تلاش کنند.

قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن خیرمقدم گویی گفت: این طرح سازنده که  با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی ناحیه عشایری در 10 مدرسه از مدارس منطقه برگزار می شود می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی  و کسب مهارتهای حرفه ای با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این گونه اردوها موجب تقویت روحیه نشاط و سازندگی در بین دانش آموران می‌شود افزود: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.

به گزارش ارس تبار،مسئول فرهنگی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و هیات همراه ،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و مسئول بسیج سازندگی ناحیه امروز از اردوهای جهادی طرح هجرت مدرسه شهید محلاتی بران سفلی،طرح اصلاح باغات روستای بران،مدارس سینای کورلار و سعادت احمدلو و غسالخانه روستای بودجه بازدید و نحوه اجرای این اردوها را مطلوب ارزیابی کردند.

 

ارسال نظرات