خبرهای داغ:
به همت معاونت بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) کارگاه اقتصاد مقاومتی با حضور کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۳۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

کارگاه اقتصاد مقاومتی در ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، در این کارگاه مهندس اکبر ابدالی کارشناس اقتصاد مقاومتی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) ابراز داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در این چندسال اخیر و اهمیتی که این موضوع برای پیشرفت کشور و پیشرفت جامعه دارد باید گفت که اقتصاد مقاومتی در اصل یک کار فرهنگی است و باید فرهنگ سازی شود.

وی افزود: همانطور که اقتصاد مقاومتی برای کشورهای توسعه یافته بسیار مهم است برای بقای کشور و انقلاب اسلامی هم بسیار مهم و ضروری است.

ابدالی در ادامه ابراز داشت: ما نباید کالاهایی که می توانیم و داریم و در کشور تولید می شود را از خارج وارد نمائیم و تولید کننده داخلی را از کار بیکار نمائیم و تولید کننده خارجی پیشرفت نماید.

وی گفت: اگر امروز به فکر اقتصاد کشور و جامعه نباشیم چند سال دیگر با مشکلات اقتصادی و اجتماعی فراوانی روبرو خواهیم شد که دیگر کاری نمی توان انجام داد.

این کارشناس اقتصادی در پایان اظهار داشت: پس اگر می خواهیم کشوری آباد با اقتصادی درست و صحیح و قوی داشته باشیم که دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند با تحریم ها به مردم کشور ما فشار وارد نمایند باید اقتصاد مقاومتی را اجرایی نماییم آن هم به صورت صحیح، در غیر اینصورت دشمنان به هدفی که می خواهند می رسند.

کارگاه اقتصاد مقاومتی در ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها