برگزاری یادواره شهدای منطقه بیرگان

یادواره شهدای منطقه بیرگان از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدابرگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۳۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه کرامت یادواره شهدای منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ در روستای حاج جلیل با حضور خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و جمعی از بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید .

سرهنگ پاسدار کرم نظری، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت نام، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهیدان و خانواده محترم این عزیزان در منطقه بیرگان عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و بزرگداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس گفت: خدا را شاکریم که در کشور و مملکتی زندگی می کنیم که هدف و راه آن خدایی و برای رضای خداست.

حجت الاسلام صادق نیکنام، افزود: امنیت و آرامش و آسایش زندگی امروز همه ما با خون عزیزانی بدست آمده است که با اخلاص و ایمان از جان خود گذشتند تا راه سعادت و خوشبختی را به ما نشان دهند و ما را از ظلمتها و تاریکی ها نجات دهند .

حجت الاسلام نیکنام در این برنامه معنوی در حضور خانواده شهدای منطقه بیرگان، سرافرازی و قدرت فعلی جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و ضمن تقدیر و تشکر از خانواده این عزیزان اظهار داشت: ما همه در مقابل شهداء مسئولیم و جواب باید بدهیم. ما باید از شهداء درس ایثار و فداکاری و اخلاص و عمل صالح را یاد بگیریم و این عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم؛ چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم و این آسایش و امنیت کنونی ما مرهون جان فشانی و از خود گذشتگی این عزیزان است .

در پایان این برنامه معنوی از خانواده شهید جمشید کاشانی، شهید حسین نقدی پور، شهید مهدی فرجی و شهید جهانگیر احمدی با حضور فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه و مسئول بنیاد شهید امور ایثارگران و جانبازان شهرستان فارسان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات