شفیعی در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

ضرورت افزایش کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه

شفیعی گفت: جا دارد که بیش از این به کرسی‎های آزاد اندیشی پرداخته شود و در موضوعات مختلف و متنوع و متناسب با دیدگاه همه دانشجویان باشد تا همه دانشجویان بتوانند در آن شرکت و از آن استفاده لازم را ببرند.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۴۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
سیاوش شفیعی مسئول سابق بسیج دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی در دانشگاه‎ها عنوان کرد: این کرسی‎ها آنطوری که باید و شاید در دانشگاه‎ها جا نیافتاده است و جا دارد که بیش از این به چنین کرسی‎هایی پرداخته شود و در موضوعات مختلف و متنوع و متناسب با دیدگاه همه دانشجویان باشد تا همه دانشجویان بتوانند در آن شرکت و از آن استفاده لازم را ببرند.
 
شفیعی در ادامه تاکید کرد: تاکید رهبری معظم انقلاب بر برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎هاست و اگر این کرسی‎ها طبق سبک و سیاق خاص خودش برگزار شود، اثربخشی بالایی در فضای دانشگاه دارد و کمک فراوانی می‎کند به اینکه خط فکری طیف‎های مختلف دانشجویان ‏ به هم نزدیک شود.

مسئول سابق بسیج دانشگاه علم و صنعت بیان داشت: باتوجه به تاثیرات مثبت این کرسی‎ها، بایستی به عنوان یکی از موضوعات و برنامه‎های اصلی بسیج دانشجویی در دانشگاه‎ها قرار گیرد و برای آن وقت گذاشته شود و به عنوان یک برنامه فرعی به آن نگاه شود.

شفیعی در خاتمه پیرامون مشکلات برگزاری این کرسی‎ها در دانشگاه نیز اظهار داشت: در برگزاری این نشست‎ها درخصوص موضوع کرسی‎ها گاها فشار از سوی مسئولین دانشگاه وجود دارد که باید موضوع را تغییر دهیم و یا اینکه موضوعات جنجالی در این کرسی‎ها کمتر مطرح شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار