حجت الاسلام گلشاهی دستاورد تغییر موضع دولت را بازگشت به حکومت دینی توصیف و بیان کرد: با وجود ضربه‌هایی در مسائل مختلف، بازگشت طیف عظیمی از سیاسیون و ملت ما به حقیقت حکومت دینی را به ارمغان داشت.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۴۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام محمدمهدی گلشاهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: امروز قرائت متفاوتی را از زبان دولت‌مردانی چون رئیس جمهور و وزیر امور خارجه می‌شنویم.
 
وی ادامه داد: سخنانی که حکایت از اثبات یک حقیقت و نیز به حقیقت نشستن یک شعار است و در گذر تاریخ 38 ساله، فراتر از آن را برای جهانیان ثابت کرد و آن حقیقت، غیر قابل اعتماد بودن آمریکا است.
 
حجت الاسلام گلشاهی دستاورد تغییر موضع دولت را بازگشت به حکومت دینی توصیف و بیان کرد: با وجود ضربه‌هایی در مسائل مختلف مانند قدرت هسته‌ای، اتکال به عزت ملت بزرگ ایران و دادن بهانه‌های مختلف برای دخالت غربیان در خصوص فرهنگ و اقتصاد و سیاست ایران، اما این مواضع، دستاوردی بزرگ را برای ایران سربلند به همراه داشت و آن دستاورد، بازگشت طیف عظیمی از سیاسیون و ملت ما به حقیقت حکومت دینی است؛ حکومتی که از دین برخاسته و به مصاف با ظلم جهانی و حمایت از مظلومان عالم شتافته و رمز بقا و فلسفه حیات خود را در آن می‌داند.
 
وی با اشاره به انتقادات دولتی‌ها از عدم خوشبینی به مذاکرات اظهار داشت: اگر دیروز کسی به مذاکرات فقط و فقط خوش بین نبود و یا در عقد قراردادها، طرف مذاکره کننده را دعوت به دقت و عدم تعجیل می‌نمود، مورد آماج وقیحانه ترین کلمات می‌شد و بی سواد و بی شناسنامه خوانده می‌شد اما امروز به لطف عهد شکنی های مکرر مستکبرین، کسانی حرف از نقض عهد آمریکا می‌زنند که دیروز متولی چینش میز مذاکرات بوده‌اند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: اینکه پس از چهار سال، تغییر موضع رئیس جمهور محترم و اعضای دولت را به سمت شعار مرگ بر استکبار شاهدیم، به این معنا است که امروز گزینه خروج از مذاکرات روی میز آقای روحانی است؛ مسئله‌ای که باید به عنوان نقطه عطفی در شناخت جریانهای سیاسی کشور مد نظر داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز جهانیان آمریکا را از زبان آقای روحانی و دکتر ظریف می شناسند و این دو دیگر نه دلواپس هستند و نه لرزان از مذاکرات؛ هر دو سربداران و سینه سوختگان تعامل هستند که پس از انجام صحیح و فراتر از انتظار طرفهای مذاکره کننده، تمامی ابعاد برجام را رعایت کردند و بلکه پیشتر از آن نیز حرکت کردند اما امروز سخن از عهد شکنی مشرکین می‌گویند.
 
حجت الاسلام گلشاهی ابراز داشت: خدا را بر این موهبتی که عنایت کرد و بواسطه فرجام این برجام ، بار دیگر مشت استکبار را باز نمود شاکریم.
ارسال نظرات