خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی سی‌امین سالروز شهادت سرلشگرخلبان شهید عباس بابایی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۸۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هماهنگی سی‌امین سالروز شهادت سرلشگرخلبان شهید عباس بابایی با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نمایندگان ایثارگران در دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.
در این جلسه حقایق‌پور با اشاره به اینکه باید مراسم بزرگداشت شهید بابایی در سال جاری با شکوه بیشتری برگزار شود، گفت: برای تحقق این مهم ضروری است که دستگاه‌های اجرایی با بنیاد بیشتر همکاری داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه شهید بابایی مختص به شهر قزوین نیست، گفت: این شهید بزرگوار مربوط به همه کشور است و بایستی ابعاد مختلف شخصیتی ایشان بیش از پیش برای آحاد جامعه تبیین شود.
وی با بیان اینکه شهید بابایی در پیروزی دفاع مقدس نقش بسزایی داشته است، افزود: باید با برگزاری مراسم‌هایی، نقش ایشان در اقتدار و اعتلای نظام جمهوری اسلامی بازگو شود تا مردم بیشتر با این شهید بزرگوار آشنا شوند.
این مسوول به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: نهادینه کردن این فرهنگ وظیفه همه دستگاه‌هاست و مختص یک نهاد نیست به همین دلیل همه مسوولان مرتبط باید با همکاری یکدیگر اقدامات موثری را انجام بدهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین حضور مسوولان در برنامه‌های ترویجی باید پررنگ‌تر شود و به این برنامه‌ها توجه ویژه داشته باشند تا دیگران نیز از آنها الگو بگیرند.
در ادامه جلسه هر یک از نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، ضمن اعلام آمادگی در برگزاری سالروز شهادت شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی، برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت اجرای با شکوه‌تر این مراسم ارایه کردند.
گفتنی است: برپایی نمایشگاه آثار شهید بابایی، دعوت از خانواده شاهد و ایثارگر و مسوولان استانی جهت حضور در مراسم، اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر، دعوت از رسانه‌ها برای انعکاس خبری، اطلاع‌رسانی مراسم فوق به مردم، پوشش خبری و پخش مستند شهید بابایی در صدا و سیما از جمله برنامه‌های متنوع پیش‌بینی شده برای برگزاری سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها