آیت الله خاتمی:

رهبری برای اتمام حجت اجازه مذاکره با آمریکا را دادند

آیت الله سید احمد خاتمی در جمع مردم سراب گفت: رهبری برای افزایش بصیرت مردم و اتمام حجت اجازه مذاکره با آمریکا را دادند.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۱۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، آیت‌الله سید احمد خاتمی تصریح کرد: در کشور ایران رهبر اجازه مذاکره را به دولت دادند ولی فرمودند که چشمم آب نمی‌خورد که در نهایت همه مردم ایران فهمیدند در مذاکرات آمریکا اوج رفتار بی‌رحمانه خود را نشان دادند و با اینکه ما همه مفاد را عملی کردیم ولی آمریکای‌های نامرد هیچ‌کدام از تعهدات را عملی نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی ننشینند و نگویند ما بهانه دست امریکایی ها دادیم چرا که رهبری برای اتمام حجت و افزایش بصیرت مردم اجازه مذاکره در مورد برجام را دادند.

آیت الله خاتمی افزود: از پیش پیدا بود که آمریکا از کار خود دست بردار نیست و تحریم های اخیر امریکا که با۴۱۹رای موافق و۳رای مخالف کنگره تصویب شد و مجلس سنا هم آن را با رای بالایی تصویب کرد الان در انتظار امضای رییس جمهور دیوانه آمریکاست که قطعا این دیوانه آن را امضا خواهد کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تحریم های جدید اظهارداشت: این تحریم بنا به اذعان دولت مردان امریکا مادر تحریم هاست و اوباما نیز از این تحریم ها خبر داده و گفته بود این تحریم ها در طول صد سال اخیر بی نظیر بوده است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: تحریم ها چیز بی سابقه و برای ملت ایران مورد وحشتناکی نیست چراکه ما ملتی هستیم که خسته نمی شویم و دشمن را خسته می کنیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی جلوی گفتن واقعیت ها را می گیرند ابراز داشت: نقد منصفانه کشور را به جلو می برد و نباید اینگونه باشد که برخی شعار لیبرالی می دهند ولی نمی توان به آنها نازک تر از گل گفت و فورا انسان را متهم به هتک می کنند.

وی در پایان وحدت و همدلی همه مسئولان در زیر پرچم ولایت را از واجبات عنوان و خاطرنشان کرد: امروز همه، چه اصلاح طلب و چه اصول گرا در داخل یک کشتی هستند که اگر آسیب ببیند همه را اعم از تر و خشک خواهد سوزاند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار