رئیس پلیس راهور اردبیل :

اکثر سرعت گیر ها در اردبیل غیر استاندارد است

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت : ‌اکثر سرعت گیر خیابان ها در اردبیل غیر استاندار است و در نظرداریم سرعت گیر ها را استاندار کنیم .
کد خبر: ۸۸۹۳۷۲۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سرهنگ محبت فتاحی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان اردبیل که در سالن استانداری اردبیل برگزار شد گفت :باید قبل از سرعت گیر ها از طریق ایجاد تابلوها به رانندگان اطلاع دهیم که سرعت گیر وجود دارد و راننده بااطلاع سرعت خود را کاهش،دهند و دچار مشکل نشوند .
وی گفت : ‌در ایجاد زیر ساخت های در جاده ها برخی موارد را در نظر نمی گیریم و چون زیر ساخت ها درست نبوده مجبور به نصب سرعت گیرها می شویم.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت ‌:  در صورتی که ایمنی عابرین پیاده در خیابان ها را در نظر بگیریم و در صورت نیاز به  روگذار و زیر گذار ایجاد شود دیگرنیازی به  نصب سرعت گیر نخواهد بود.
فتاحی افزود : در جاده آلوارس کوچکترین ایمنی ایجاد نشده و شیب جاده بسیار زیاد است بااین حال تبلیغ برای جذب مسافران و گردشگران می کنیم .
وی بااشاره به اینکه تمامی سرعت گیرهای درون شهری و برون شهری بررسی شده است گفت : ‌بعد از بررسی ها ، برخی سرعت گیرها که نیازنبود حذف شدند و سرعت گیر هایی که باقی مانده به علت تصادفات زیاد در آن مکان مانده اند .
رئیس پلیس راهور استان به ترافیک در میدان بسیج اردبیل اشاره کرد و گفت : باید میدان بسیج را به تناسب ساعت های مختلف ، روزهای مختلف و فصل های مختلف ترافیک بررسی شود و تنها ورودی استان برای آذربایجان غربی و آذربایجان غربی میدان بسیج استو بدای همین این میدان حساسیت های بسیاری را می طلبد .
خبرنگار بسیج از اردبیل _ کبری عزیزی
ارسال نظرات