خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

تحریم های جدید بار دیگر غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا را ثابت کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: تجربه سی و چند ساله مذاکرات با آمریکا در مسائل مختلف از جمله گروگان ها و جاسوسان آمریکایی ثابت کرده است که ایران به تمامی تعهدات ذکر شده پایبند است و بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن از جانب طرف غربی و بویژه آمریکاست.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۲۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص تحریم های جدید و بی سایقه آمریکا علیه ایران، کره شمالی و روسیه ابراز کرد: تا پیش از این مذاکرات برخی معتقد بودند که، با انجام مذاکره قادر به حل برخی مشکلات هستیم و به نوعی با مذاکره اعتماد آمریکا جلب می شود و علارغم توصیه ها و تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و اینکه برنامه هسته ای ایران مشکل اصلی آمریکا نبوده و مشکل آنها خارج شدن ایران که کشوری ثروتمند و دارای موقعیت های ویژه جغرافیایی، از سلطه شان که همه تلاششان در جهت برگرداندن سلطه ی مجدد بر ایران است.

معبودی افزود: تجربه سی و چند ساله مذاکرات با آمریکا در مسائل مختلف از جمله گروگان ها و جاسوسان آمریکایی ثابت کرده است که ایران به تمامی تعهدات ذکر شده پایبند است و بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن از جانب طرف غربی و بویژه آمریکاست. برخی پیش بینی ها حاکی از آن بود که با تغییر افراد و شرایط آمریکا این دیوار بی اعتمادی به آمریکا گسسته می شود که که البته این چنین نشد و مشخص شد طرف غربی همچنان غیر قابل اعتماد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) ادامه دیپلماسی ایران در این مورد را اینگونه تصریح کرد: ایران در این جهت اینطور متمرکز شود بدعهدی های آمریکا را به درستی در دنیا تبیین کنند چرا که ما همه ی تعهدات را انجام داده و طرف مقابل نیز باید به تعهداتش عمل کند و مقابل افکار دنیا و دولتمردان جاهل و متکبر آمریکا به خوبی پاسخگو باشد، دنیا بداند کهبا وجود اینکه ما کوتاه آمده ایم اما آمریکا همچنان بدعهدی می کند.

وی بازتاب های بین المللی تحریم های جدید اینطور تبیین کرد: از نظر روانی برای شرکت های خارجی به دلیل مقابله با تحریم های غرب ترسی است که اگر دیپلماسی جمهوری اسلامی به درستی حرکت کند افکار دنیا نسبت به ایران تغییرات به سزایی می کند. همچنین برنامه های انقلابی باید جامه ی عملیاتی گرفته و از ظرفیت های داخل استفاده های مناسبی شود که مانع از امید به بیگانه می شود.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها