خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور گفت:تحریم های جدید با عنوان مادر تحریم ها علیه ایران اسلامی نشان از رذالت دولت آمریکا و نقض آشکار برجام است.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۲۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
امام جمعه کنگاور در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کنگاور بیان داشت: اعمال تحریم های گسترده بعد از اجرای برجام و بی اهمیتی نسبت به تعهدات نشان از نقض آشکار و بی پرده برجام است.

 

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا مشکلات ما را حل نخواهد کرد، گفت: تجربه برجام و تجارب قبل و بعد از انقلاب به ما نشان می دهد که آمریکایی ها راستگو نبوده و به عهد و پیمان خود پایبند نیستند.

 

ایوبی در خصوص تصویب رای مادر تحریم ها خاطر نشان شد: طرحی که اخیرا تهیه شده، در کنگره آمریکا به نحوی هم رای گیری شده و رای آورده که حتی اگر نظر رئیس جمهور آمریکا این بود که آن را وتو کند، نمی تواند چون بیش از دو سوم آراء را به دست آورده و مجبور است امضا و ابلاغ کند.

 

 

وی تصریح کرد: این طرح گسترده است و آن را به عنوان مادر تحریم ها قلمداد می کنیم چون ابعاد مختلف فعالیت های جمهوری اسلامی ایران مد نظر قرار داده شده به ویژه نقاط قوت ایران که حوزه دفاعی کشور است.

 

ایوبی توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  را مهمترین راه برای برخورد با استکبار جهانی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی کلیدواژه مبارزه با تحریم های ظالمانه و بزدلانه آمریکاست.
 

ارسال نظرات