سردار تنگسیری در مراسم یادواره شهدای روستای کریان اهمیت جایگاه شهدا در جامعه را متذکر شد و در بخش دیگر این مراسم از خانواده های معزز شهدای این روستا قدر دانی شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۴۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب،علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای کریان میناب با بیان اینکه شهدا از جایگاه بسیار بالایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند و همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار داشت: شهدا از جایگاه بسیار بالایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند و همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنها برای رضایت خدا از جان خود گذشتند تا ما سرافراز باشیم.در این و این فضایی که امروزه آزادانه نفس می کشیم به برکت خون شهداست و اگر جوانمردی شهدا نبود، باید امروز به زبان عربی صحبت میکردیم، شهدا حافظان ارزشهای انقلاب اسلامی و دین و مذهب ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فراهم آوردن شرایط برای زیاد کردن ذکر شهدا در شهرها و روستاهای ما جامعه، نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد.     

سردار تنگسیری اضافه کرد: شهدا این آبرو را به ما دادند تا آبرومندانه در خیمه انقلاب باشیم و با الگو برداری از راه این عزیزان هرگز اجازه چشم طمع این سرزمین اسلامی به دشمنان انقلاب نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند ملت ایران اسلامی هرگز در مقابل زیادی خواهان سر خم نخواهد کرد، هم اکنون در جنگ نرم و خاکریزهای مخفیانه دشمن هستیم و باید برای مبارزه و جنگ با دشمنان آماده باشیم، از مظلومان دفاع می کینم و راه شهدا هنوز ادامه دارد.

تنگسیری گفت: ما نمی توانیم در مقابل یاوه گویی استکبار و ظلم و ستمی که به مردم لبنان و سوریه وارد می شود ساکت باشیم، در گرفتن حق مظلوم از ظالم دریغ نخواهیم کرد، در پاسداشت نظام و انقلاب مقتدرانه خواهیم ایستاد و مثل گذشته از دستان ملت شریف شهید پرور انقلاب اسلامی سیلی خواهد خورد.

ارسال نظرات