در صورت اجبار برای روشن کردن آتش، ملاحظات ایمنی برای پیشگیری از وقوع حریق در مراتع و جنگل های استان زنجان را رعایت و بدون خاموش کردن کامل آتش محیط را ترک نکنند.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۵۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه با آغاز روزهای گرم سال و خشکی هوا ، احتمال وقوع آتش سوزی در محیط های طبیعی افزایش یافته است، گفت: کشاورزان، دامداران، گردشگران، کوهنوردها و همه کسانی که در محیط های طبیعی و باز برای فعالیت یا تفریح می روند از روشن کردن آتش به شدت خودداری کنند.

خلیل آقاجانلو افزود: در صورت اجبار برای روشن کردن آتش، ملاحظات ایمنی برای پیشگیری از وقوع حریق در مراتع و جنگل های استان زنجان را رعایت و بدون خاموش کردن کامل آتش محیط را ترک نکنند.

وی اظهار داشت: نیروهای دولتی، انتظامی و نظامی، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاری ها و همه شهروندان در صورت مشاهده خطر با حساسیت لازم وارد عمل شده و اقدام خاموش کردن آتش کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه نجات جنگل ها و مراتع از خطر آتش سوزی، نیازمند مشارکت همگانی است، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان زنجان 24 ساعته با شماره 1504 درمیان بگذارید.

ارسال نظرات