رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان خبر داد:

مشارکت خانواده راهیان نور سامان در ساخت آموزشگاه

رئیس آموزش و پرورش سامان از احداث سه واحد آموزشی تحصیلی با مشارکت خیران در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۵۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد دهقانی در گفتگو با خبرنگار بسیج، با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان سامان در راستای پروژه مهر در سال تحصیلی 97 - 1396، سه واحد آموزشی را در دست ساخت دارد، افزود: یکی از مدارسی که ساخت آن به صورت شناور می باشد در محل زمین کانون میثاق سامان برنامه ریزی و ساخته می شود که آئین کلنگ زنی ساخت این واحد آموزشی در هفته آینده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: ساخت این پروژه به صورت شناور خواهد بود و همه افراد خیری که به هر مقدار یا میزانی در ساخت این آموزشگاه یاری گر ما باشند می توانند، با هزینه هایی که صرف ساخت این آموزشگاه تحصیلی می کنند، نسبت به هر کلاس درسی که ساخته می شود اسم بانی و یا فرد دیگری را نامگذاری کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با عنوان اینکه خانواده های راهیان نور سامان در این راستا اعلام آمادگی و مشارکت کرده اند، تصریح کرد: این خانواده ها پرداخت 10 الی 20 درصد از هزینه های این آموزشگاه را متقبل شده اند که این مدرسه پس از ساخت با نام راهیان نور نامگذاری خواهد شد.

دهقانی افزود: یکی دیگر از واحدهای آموزشی که در دست ساخت قرار دارد در روستای چم چنگ سامان می باشد که با توجه به نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان سامان، طی ابلاغیه ماده 180 کلنگ ساخت این آموزشگاه تحصیلی در این روستا بزودی به زمین زده می شود.

وی بیان داشت: پروژه سوم نیز که طی اولویت بندی که از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری به ما اعلام می شود در دستور کار قرار خواهد گرفت و در زمان های آتی اعلام خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان به 9 کلاسه بودن ساخت آموزشگاه تحصیلی در زمین کانون میثاق واقع در بلوار معلم سامان اشاره کرد و یادآور شد: این آموزشگاه نزدیک به 18 کلاس درس را در بر خواهد داشت که نقشه های ترسیمی این آموزشگاه از طرف اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس استان که همسو با نقشه های کشوری برای ساخت مدارس است، به اجرا خواهد رسید.

دهقانی، میزان اعتبار اولیه این پروژه را بالغ بر 800 میلیون ریال برشمرد و افزود: روند کاری که آموزش و پرورش این شهرستان با مساعدت مردم انجام داده است نزدیک به 400 میلیون ریال است که شامل تسطیح و آماده سازی آن می باشد.

وی در این راستا از همکاری و پیگیری فرماندار و شهردار سامان که در رابطه با گسیل کردن ماشین آلات و خاکبرداری در بازه زمانی کوتاه مدت نهایت همکاری را ایفا کردند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات