موسی زاهدی
جانشین فرمانده سپاه میناب گفت: اصل کرامت ملاک دینداری انسان‌ها به‌شمار می‌رود و دهه کرامت باید بتواند موجب رشد فردی و اجتماعی شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۳۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب،سید حسن فاطمی جانشین فرمانده سپاه شهرستان میناب ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: تمام ویژگی‌های خوب و شایسته‌ای را که در روابط یک و خواهر باید وجود داشته باشد را در رفتار امام هشتم (ع و خواهر بزرگوارشان می‌توان مشاهده کرد.


سرگرد فاطمی افزود:: آنچه براساس روایت‌هایی که از امامان معصوم (ع) برجای مانده است، اصل کرامت ملاک دینداری انسان‌ها به‌شمار می‌رود و با نگاهی به منابع مختلف متوجه تأکید ویژه بزرگان دینی براین موضوع می‌شویم.


وی ابراز داشت: توجه به اهل بیت(ع) و شناسایی شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و ترویج و نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از جمله مهمترین اهداف و اولویت های دهه کرامت است.


جانشین فرمانده سپاه میناب اضافه کرد: تبیین ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه(س) در جامعه موجب می شود تا بانوان به خصوص دختران ما با الگوبرداری از آن کریمه اهل بیت(ع) نماد عفاف و حجاب در جامعه اسلامی باشند.


وی افزود: در اجرای برنامه‌های دهه کرامت باید همه اقشار جامعه مشارکت داشته باشند؛ همکاری اقشار مختلف در برگزاری مراسم، بر زیبایی آن می‌افزاید و نمایشی از اتحاد و انسجام خواهد بود.
سرگرد فاطمی عنوان کرد: در دوران جاهلیت وجود دختران مایه شرمساری برای خانواده ها بود اما در فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) دختران و زنان دارای جایگاه و مقام والایی هستند و فرصت حضور در عرصه های مختلف جامعه را یافتند.


دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه(س) شروع و با میلاد امام رضا(ع) به پایان می رسد.


ارسال نظرات