فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

محرومیت زدایی درصدر برنامه های بسیج قرار دارد

سردار علی محمد اکبری؛ اخلاص، خدمت به همنوعان و محرومیت زدایی را در صدر برنامه های بسیج دانست.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۶۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ افتتاحیه دوره یاوران ولایت برادران با حضور سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) و جمعی از مسئولین در دبیرستان نمونه علامه طباطبایی شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری با تبریک دهه کرامت، خطاب به فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام، گفت: به شما جوانان بانشاط توصیه می کنم بانشاط وارد مجموعه سپاه و بسیج شوید و با روحیه بانشاط تمام ماموریت های بسیج را به پیش ببرید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به رسالت جوانان بسیجی، افزود: امروز حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب به عهده سپاه و بسیج است. بسیج مربوط به تعداد خاصی نیست، بسیج انحصارطلب نیست، بسیجی الگویی از عاشورا است. آنچه که در بسیج مطرح است در صدر اخلاص و خدمت به همنوعان و محرومیت زدایی است.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان که به عنوان فرمانده واحد مقاومت معرفی شده اید باید کارتان مدیریت باشد و جاذبه داشته باشید و باید جزو نفرات اول در عرصه علم و اخلاق و رفتار نیکو باشید و الگوی دانش آموزانی باشید که در آن مدرسه حضور دارند.

وی خطاب به فرماندهان واحدهای مقاومت، گفت: شما باید مطالبه گر باشید و این هم افزایی و همفکری با شما دانش آموزان است که جذب حداکثری و دفع حداقلی را داشته باشید.

ارسال نظرات