خبرهای داغ:
سیدحسن معین الدینی
سرهنگ ملیانی گفت: هدف از اردوهای راهیان نور، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است که شما بسیجیان عزیز باید آن ها را به نسل های آینده انتقال دهید.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۱۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از چادگان، پیش ازظهر امروز ۴۰ نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) چادگان همراه با خانواده، به مناطق راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج چادگان در جمع خانواده های بسیجیان راهیان نور غرب کشور با عرض خیر مقدم و با تبریک دهه کرامت، از بسیجیان خواست که این فرصت را غنیمت بشمارند و با اخلاص کامل از این سفر معنوی استفاده کنند.

سرهنگ پاسدار بهزاد ملیانی افزود: شهدا آن زمان که زنده بودند، مشکلات  مردم را حل می کردند، مثل شهید والامقام شهید ابراهیم هادی که از این قبیل شهدا بود و حتی بعد از شهادتش نیز  به خیلی ها کمک کرد و حاجاتش را خداوند داد.

وی تأکید کرد: بسیجیان عزیز، سعی کنند با نیت وارد این مناطق شوند چرا که این مناطق متبرک به خون هزاران شهیدی است که ریخته شده است.

سرهنگ ملیانی اظهار کرد: بسیجیان در این اردوی معنوی سه روزه راهیان نور، از مناطق عملیاتی غرب کشور از جمله سنندج، سقز، باشگاه افسران، تپه الله اکبر، سیلان بند و یاد مان بانه بازدید خواهند کرد و همچنین در رزمایشی در سنندج شرکت می کنند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج چادگان، هدف از این اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ جهاد و شهادت دانست و خاطر نشان کرد: شما بسیجیان عزیز باید آن ها را به نسل های آینده انتقال دهید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها