خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم:
مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم از آغاز فعالیت جمعه بازار خودرو در محدوده میدان تره بار شهید رجایی خبر داد و گفت: تسهیل در ارائه خدمات خرید و فروش خودرو و همچنین کاهش سفرهای درون شهری از مهم‌ترین دلایل راه اندازی این مرکز است.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۲۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به آغاز فعالیت جمعه بازار خودرو در قم، افزود: این بازار روز با هدف تسهیل در ارائه خدمات خرید و فروش خودرو در ورودی دوم میدان بزرگ تره‌بار شهید رجایی و در فضایی بسیار بزرگ و مناسب آغاز به کار کرده است.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده در این بازار روز، خرید و فروش، کارشناسی فنی و بدنه و رنگ خودرو و در نهایت ثبت در دفتر اسناد رسمی برای فروشندگان و خریداران ارائه خواهد شد.

مظفری در خصوص ساعات فعالیت این روز بازار، گفت: جمعه بازار خودرو از ساعت 8 صبح الی 14 روزهای جمعه آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این بازار بسیاری از مسایل و مشکلات ترافیکی در سطح شهر برطرف خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم با راه اندازی این بازار شاهد تسهیل در ارائه خدمات خرید و فروش خودرو و کاهش رفت و آمدهای درون شهری باشیم.
ارسال نظرات