مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مسئولان و خیران در دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با مشکلات آنها آشنا می شوند

دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد موجب آشنایی مسئولان و خیران با مشکلات موجود در این خانواده‌ها می شود که این اقدام زمینه لازم برای ادای مسئولیت اجتماعی مدیران و آحاد مختلف جامعه در قبال نیازمندان را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۴۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با دو مددجوی تحت حمایت این نهاد در شهرستان ایجرود در قالب طرح مفتاح الجنه بابیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد علاوه بر داشتن نیازهای مادی به لحاظ معنوی نیز نیازمند دلجویی هستند، گفت: به همین منظور طرح مفتاح الجنه با هدف دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و دلجویی عاطفی از آن‌ها اجرا می‌شود.

هدایت صفری هدف از اجرای طرح مفتاح الجنه را دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بررسی مشکلات و نیازهای آن‌ها در ابعاد مختلف عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح مفتاح الجنه از ظرفیت مسئولان و خیران برای کمک به رفع نیازهای جامعه هدف کمیته امداد استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه موجب همدلی برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمند نیز می‌شود، اظهار داشت: با اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد گفتمان واحد در حوزه فقرزدایی و دستگیری از نیازمندان در جامعه به وجود می‌آید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: حضور در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و مشاهده مشکلات و نیازهای خانواده‌ها موجب جریان سازی در جامعه برای خدمت‌رسانی مؤثر به نیازمندان می‌شود.

صفری دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را موجب آشنایی مسئولان و خیران با مشکلات موجود در این خانواده‌ها دانست و گفت : این اقدام زمینه لازم برای ادای مسئولیت اجتماعی مدیران و آحاد مختلف جامعه در قبال نیازمندان را فراهم می‌کند.

وی یکی از اهداف اجرای طرح مفتاح الجنه را رفع مشکلات موجود در خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی خیران و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود : یکی از دستاوردهای مهم اجرای طرح مفتاح الجنه افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از اجرای طرح مفتاح الجنه در این استان، ادامه داد : در قالب طرح مفتاح الجنه خیران و مسئولان استانی و شهرستانی با تعداد ۳ هزار و ۸۹۹ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دیدار کرده و تفقد و دلجویی عاطفی از این خانواده‌ها به‌عمل‌آمده است .

صفری از کمک دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیران و مسئولان استان زنجان در قالب طرح مفتاح الجنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و اظهار کرد : میزان مشارکت خیران زنجانی در طرح مفتاح الجنه تا پایان تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۷ درصد افزایش داشته است .

وی به اجرای طرح مفتاح الجنه در طول سال و مناسبت‌های ویژه نیز اشاره کرد و افزود : برنامه‌ریزی‌شده است در دهه کرامت با۳۵۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف و خیران زنجانی دیدار شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار