معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان:

ارزش های معنوی جامعه در دهه کرامت به خوبی نمایان می شود

دهه کرامت ایام با عظمت و ارزشمندی است که ارتقاء فکری و فرهنگی در بخش های مختلف را به دنبال دارد و ارزش های معنوی جامعه در این ایام به خوبی نمایان می شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۴۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در نشست فصلی بانوان استان زنجان گفت: برای داشتن جامعه ای پویا و توانمند، نیازمند بکارگیری افکار و اندیشه زنان در جامعه هستیم و مسئولین باید از ظرفیت این قشر در حوزه های مختلف استفاده کنند.

سید بیوک موسوی با اشاره به اینکه رسانه های ملی و استانی باید شرایطی در جامعه فراهم کنند تا افکار و توانمندی های زنان بیان و نمایان گردد، افزود: مشارکت بانوان در حوزه های مختلف ضروری است.

وی در ادامه اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت حضور زنان در عرصه های گوناگون، می توان جامعه ای عاری از خشونت، طلاق، اعتیاد، مشکلات زیست محیطی، مدیریتی و فرهنگی ایجاد نمود و در نهایت به شایستگی به جامعه اسلامی دست یافت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: باید از حضور زنان فرهیخته در سطح جامعه استفاده شود، اما متاسفانه فضای کافی برای استفاده از اندیشه والا، ذهن های خلاق، مبتکر و امید آفرین وجود ندارد که ضروری است؛ راه کارهای مختلفی برای ارتقاء سطح جامعه و حضور این قشر ارائه شود.

سید بیوک موسوی افزود: روند مهارت آموزی و توانمند سازی افراد باید از سنین پایین و از آموزش به فرزندان آغاز شود، تا در آینده با چالش های کمتری مواجه شویم.

وی در ادامه اظهار داشت:راه اندازی و فعالیت مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار و اشتغال آفرینی بانوان در استان زنجان ضروری است.با راه اندازی این مرکز زمینه حضور بانوان به عنوان هسته اولیه و اتاق فکر در تدوین برنامه ها و دستورالعمل های مختلف فراهم می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: مسئولین باید با همکاری سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیر دولتی، گام های ویژه ای در جهت رشد، شکوفایی و استفاده از توانمندی های بانوان بردارند.

سید بیوک موسوی افزود: متاسفانه در این دوره از انتخابات شورای شهر، زنان نماینده ای ندارند، و این امر نباید منجر به عدم استفاده از اندیشه آن ها شود، بلکه باید شورای شهر شرایطی برای فعالیت و استفاده از اندیشه و توانمندی های بانوان فرهیخته مهیا کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به عدم انتخاب زنان در شورای شهر زنجان باید گفت که همواره ما به رای مردم احترام می گذاریم، اظهار داشت: دهه کرامت ایام با عظمت و ارزشمندی است که ارتقاء فکری و فرهنگی در بخش های مختلف را به دنبال دارد و ارزش های معنوی جامعه در این ایام به خوبی نمایان می شود.

سید بیوک موسوی گفت: ارزش های معنوی جامعه ایجاد نشاط و شادابی، افزایش فضیلت های اجتماعی و اخلاق، کرامت انسانی و ارزش نهادن به دختران و زنان جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه زنان به عنوان نیمی از جمعیت آحاد جامعه به شمار می آیند، باید با ایجاد تعامل، شرایطی و فضایی که شایسته آن ها است، در سطح جامعه مهیا شود.

ارسال نظرات